שיווק ופרסום

שר פיטנס מגיעה למודיעין: כמה הושקע במהלך?

מאמנת הכושר והמותג שר פיטנס פותחת סניף חדש וענק בקניון עזריאלי מודיעין, כחצי שנה לאחר הסניף בחיפה. הסניף החדש יהיה ה-11 במספר
מערכת ice | 
שר פיטנס (צילום יחצ)
בשורה משמחת לנשות מודיעין והסביבה: כוהנת הכושר שיר סנדה, הלא היא שר פיטנס חשפה הבוקר (רביעי) שלאחר חודשים ארוכים של ציפייה, יפתח סניף חדש במרכז עזריאלי מודיעין.
הסניף החדש, ה-11 במספר, ממוקם בקומה השנייה של בית יהונתן, במרכז עזריאלי מודיעין, בשטח המתפרס על כ-1,000 מ"ר במפלס אחד שהוקם בעלות השקעה מוערכת של כחמישה מיליון שקל. הסניף החדש יפתח בסוף חודש יוני ויצטרף לעשרת סניפי 'שר פיטנס' הפזורים ברחבי הארץ.
 
בסוף שנת 2021 נפתח הסניף האחרון בשכונת רוממה בחיפה, בהשקעה של כארבעה מיליון שקל. מתחמי הכושר של שר פיטנס מורכבים משלושה אולמות, כאשר כל אולם מציע סוג אימון אחר: פונקציונלי, חדר כח, אירובי וכל השיעורים הייחודיים לרשת, המותאמים לנשים בלבד ומתבצעים תחת הדרכה וליווי מבוקר של מאמנת מוסמכת.
צביקה רוזנטל, מנכ"ל קניון עזריאלי מודיעין, ברך: "נרגש לחשוף כי ממש בקרוב יפתח במרכז עזריאלי מודיעין סניף של שר פיטנס, המיועד לנשות מודיעין והסביבה. אנחנו במרכז עזריאלי מודיעין, אשר שואפים תמיד להביא אלינו את המותגים הכי יוקרתיים ונחשקים בעבור קהל לקוחותינו ולפי בקשתו, שמחים לקראת השקת הסניף החדש ומאחלים לשר פיטנס המון הצלחה כושר ובריאות טובה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה