שיווק ופרסום

טוויסטד עם תקציב חדש: פרסום ל-PowerCard במיליוני שקלים

משרד הפרסום טוויסטד נבחר לטפל בתקציב הפרסום של מועדון הלקוחות וכרטיסי האשראי  PowerCard המונה מאות אלפי לקוחות. התקציב מוערך בכ-3 מיליון שקלים
מערכת ice | 
אלון מוליאן (צילום יחצ)

משרד הפרסום טוויסטד נבחר לטפל בתקציב הפרסום של מועדון הלקוחות וכרטיסי האשראי  PowerCard , חברת בת של "פישמן רשתות".

מועדון הלקוחות PowerCard פועל באמצעות כרטיס אשראי של Cal ומונה מאות אלפי לקוחות. הכרטיס מעניק הטבות ויתרונות במגוון בתי עסק. בנוסף, חברי המועדון זכאים להטבות שמעניקה חברת כרטיסי האשראי Cal ללקוחותיה.
 



התקציב מוערך ב-3 מיליון שקלים, והוא כולל פרסום בדיגיטל ובאופליין. כאשר, קמפיין ראשון עולה בימים אלה, תחת הסיסמה:" PowerCard - לי זה עלה פחות!".

קמפיין ​PowerCard


אלון מוליאן, מייסד טוויסטד, מסר: "אנחנו מודים ל-PowerCard על האמון וגאים להתחיל לטפל בתקציב . אנו רואים הזדמנות מעולה לעשות ביחד עם צוות השיווק של המותג את קפיצת המדרגה הבאה. אין ספק שיש המון פוטנציאל ושהמותג מתאים מאוד ליכולות שלנו, כמשרד שהוא Digital first. עבודת AO דיגיטלית, שימוש בדאטאות, פעילות בולטת בסושיאל, עבודה מדויקת מול קהלים והפעלת משפכים עמוקים וחכמים". 


הגר ברזילי, סמנכ"לית השיווק של PowerCard הוסיפה: "חיפשנו משרד שיכול ללוות אותנו ושמתאים ל-DNA של המותג. הבחירה בטוויסטד הייתה קלה. יש לנו היכרות ארוכת שנים עם העבודה של המשרד ואני סומכת על הצוות של twisted שידעו לתת לנו את סל הפתרונות שאנחנו צריכים, גם בקריאייטיב בולט ומדויק וגם בעבודת מדיה חכמה, כדי לעשות את ההבדל עבורנו". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה