שיווק ופרסום

חברת הדיגיטל ופרסום של הודיס מנצלת את משבר הפיטורים בהייטק

משרד הפרסום ICONZ השיק קמפיין גיוס עובדים חדש בעלות 100 אלף שקלים: "בועת הייטק קצת מתפוצצת וזה בדיוק הזמן לצאת בקמפיין גיוס עובדים בעולמות הפרסום והשיווק"
מערכת ice |  1
קמפיין ICONZ (צילום יחצ)

גל הפיטורים בהייטק, גורם לחברות הפרסום והדיגיטל לצאת בקמפיינים לגיוס עובדים. זה בדיוק הזמן למשוך עובדים חזרה למשרדי הפרסום יצאו במהלך גיוס שנותן.


משרד הפרסום והדיגיטל ICONZ הודיע על השקת קמפיין חדש שמטרתו לתת "פייט לקמפיינים הגיוס שאפיין את חברת היי טק", בתקופת גל הפיטורים. במסגרת המהלך, הושקעו 100,000 שקלים לטובת הצבת 10 שלטים  באזור תל אביב בכבישים ראשיים כדי למצוא את מנהל הסושיאל הבא.  בעלי החברה התחייבו לא להוריד את השילוט עד שיימצא העובד הנבחר.


"בועת הייטק קצת מתפוצצת וזה בדיוק הזמן לצאת בקמפיין גיוס עובדים בעולמות הפרסום והשיווק", מסר בן דיאמנט מנכ"ל משותף של חברת הפרסום והדיגיטל.


חברת הדיגיטל והקריאייטיבICONZ by Medio  הוקמה בשנת 2017, החברה שהוקמה על ידי בן דיאמנט ושי אזאוי  אחראית לקמפיינים והפקות בארץ ובעולם. כבר מעל 5 שנים מנהלת את הנכסים הדיגיטליים והתקציבים הפרסומיים של חברות בתחום האופנה והלייף סטייל ביניהם: קבוצת מאניה ג׳ינס, אורבניקה, הודיס, גולברי, גוטקס, נעלי טו-גו ועוד.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כזה קריאיטיבי כזה פורץ דרך שלטים מהפכנים
    wow איזה משרד 08/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חייב לעבוד שם חייב איך שהבועה מתנפצת אני שם ממש עוד רגע
    סגור