שיווק ופרסום

רשת שמייבאת מותגים בינלאומיים בהשקה חגיגית, מכוונת ל-10 סניפים

"טרק מרקט", הרשת המייבאת מגוון רחב של מותגים בין-לאומיים, במחירי בחו"ל השיקה סניף שישי, שבתאי קמחי, מייסד "טרק מרקט": "הקמנו עד כה 6 סניפים ונגיע ל-10 סניפים עד סוף 2022 בהשקעה של 20 מיליון שקל"
מערכת ice | 
סניף רשת טרק מרקט (צילום פז פטל)
באירוע השקה חגיגי שנערך אמש (ראשון) בקניון כפר סבא הירוקה, השיק  שבתאי קמחי מייסד Trek Market טרק מרקט את הסניף השישי של הרשת שתחולל מהפך בעולם הרשתות למטיילים.
טרק מרקט, מביאה עמה בשורה צרכנית של ממש בזכות מודל השיווק הישיר לצרכן של מותגים בינלאומיים במחירים שפויים לכל קשת חובבי הטיולים - החל מתלמיד היסודי שיוצא לטיול שנתי וצריך תיק, הזוג הצעיר שיוצא לקמפינג בכינרת ועד למטיילת הקשוחה שיוצאת לטרק כדי לכבוש פסגה במזרח הרחוק.
 
שבתאי קמחי, מייסד טרק מרקט, חשף שעד כה הקימה הרשת 6 סניפים בישראל ועד סוף שנת 2022 הרשת מתכננת להגיע ל-10 סניפים בהשקעה של 2 מיליון ₪ לכל סניף,  השקעה של כ-20 מיליון שקל בסך הכל. 
לשבתאי קמחי, מייסד הרשת  יש ותק של 25 שנה בתחום חנויות ורשתות ציוד המטיילים, החיילים, השטח והקמפינג הישראלי. "הייתי זכיין יש ותק של 25 שנה בתחום חנויות ורשתות ציוד המטיילים, החיילים, השטח והקמפינג הישראלי. "הייתי זכיין בעל 5 סניפים ברשת גדולה", סיפר קמחי, "ומשהחלטתי לצאת לדרך חדשה הבנתי שבעולם התחרותי של היום חייבים להיות מקוריים, איכותיים, מקצוענים – ולהציע מחירים טובים. אין בישראל מקום ל'עוד רשת'; יש מקום לרשת שתחזיר את הלקוחות מרכישה בחו"ל ובאתרים, לחנות שליד הבית – וזו טרק מרקט".
רשת Trek Market  "טרק מרקט" מונה 6 סניפים-  ישפרו סנטר מודיעין, דן טאון פתח תקווה, חוצות המפרץ חיפה, עין המפרץ,  צמח,  וכפר סבא הירוקה.  נמצאת בבעלות משותפת של שבתאי קמחי מייסד הרשת  ו"קולנוע חדש",
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה