שיווק ופרסום

אתר וואלה בקמפיין בחירות מיוחד במאות אלפי שקלים

אם ראיתם את שלטי החוצות או פרסומת בטלוויזיה לאתר וואלה, זה רק חלק מקמפיין בחירות נרחב של אתר החדשות לקראת הבחירות. מה עומד מאחורי המהלך?
מערכת ice | 
קמפיין וואלה (צילום יחצ)
אתר וואלה יוצא בקמפיין בחירות שיפורסם בכל אמצעי המדיה בתקציב של מאות אלפי שקלים, וזאת כדי לעורר את הגולשים לפעילות המאסיבית של הבחירות באתר. המהלך מגיע גם בעקבות התחברות האתר לקבוצת אלי עזור והפיכת וואלה לחלק מקבוצה ענקית בתקשורת בעלת יכולות סיקור רבות.
הקמפיין עולה תחת הכותרת: "וואלה קובעת מה אפשרי בתוצאות הבחירות", וזאת לקראת סבב הבחירות החמישי ועם הסלוגן "וואלה! הכל אפשרי".
 
הקמפיין, מציג צימודים מופרכים שאולי יתרחשו בממשלה הבאה (ביבי עם טיבי, ליברמן עם דרעי), ועלה בפריסה רחבה בכל אמצעי המדיה: תשדירים בטלוויזיה, שילוט ענק באיילון, תשדירי רדיו, מודעות בעיתונים ודיגיטל כמובן. בוואלה הולכים על כל הקופה לקראת הבחירות וישקיעו בקמפיין מאות אלפי שקלים. 
 
נעמי גביסון, סמנכ"ל השיווק: "כולנו מרגישים שסבב הבחירות החמישי הזה הוא מצב מטורלל אבל במציאות הישראלית שאנחנו חיים בה, וואלה! הכל אפשרי! אז מבחינתנו זו הזדמנות מצויינת להזכיר לישראלים שוואלה, ה"פאבלישר הותיק בישראל",  שחבר בשנה האחרונה לענקית התקשורת המפעילה עיתונים, אתרים, תחנות רדיו וערוצי טלוויזיה מובילים, ובכך הפך לנבחרת  העיתונאים הכי חזקה ומגוונת שיש - הוא גוף שגאה לתת את הטון ולספק חדשות מאוזנות, רחבות, בלעדיות ובזמן אמת, גם ובמיוחד בתקופת בחירות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה