שיווק ופרסום

"אל תבואו אם לא הספקתם להצביע": מאחורי הקמפיין המסקרן

מותג התיירות טריפי בקמפיין בחירות שקשה להתעלם ממנו שיופץ ברחבי הארץ: "אם לא תספיקו להצביע בגללנו, אל תבואו"
מערכת ice | 
קמפיין אל תבואו להצביע (צילום יחצ)
טריפי, החברה הגדולה והוותיקה ביותר בישראל בתחום הנהיגה החוויתית בפארקים ובגני חיות בכל רחבי הארץ, עולה היום (שני) באמצעות אדיקט ישראל עם קמפיין בחירות שקשה להתעלם ממנו.
בשעה שכולם מזמינים אותנו לטייל, לעשות שופינג ולחרוך את כל הארץ ביום הבחירות, מותג התיירות TRIPPY שם את טובת הדמוקרטיה לפניו, ואומר באומץ ובאחריות, אם בגללנו לא תספיקו להגיע לקלפיות, פשוט אל תבואו.
 
אורן מאיר מנהל קריאייטיב ראשי של אדיקט: 'תפקידם של המותגים לא מסתיים במכירת מוצר או שירות, יש להם תפקיד לא פחות חשוב גם בהעברת ערכים ואג'נדות שמשקפים את רוחם והם חלק בלתי נפרד מהזהות שלהם.
יכול להיות שזה לא הכי פופולרי לומר לקהל שלך אל תבוא אלינו ביום השבתון שלך, אבל לטווח הארוך אין ספק שכל מי שוויתר על טיול עם טריפי  בספארי, בגני יהושע, באגמון או בפארק המעיינות בגלל שלא היה מספיק להצביע, יצביע ברגליים בהמשך ויגיע לטייל עם טריפי בכל יום אחר'
לביא מאירי מנכ"ל: 'יום שבתון, זאת הזדמנות מצוינת לבקר אצלנו, אבל לא פחות חשוב זה ללכת להצביע והיה חשוב לנו לומר את זה באופן מספיק בולט שלא יעבור מתחת לרדאר גם אם זה יהיה קצת על חשבוננו ביום הבחירות.'
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה