שיווק ופרסום

קניון רמת אביב בשינוי דרמטי: הפרויקט החדש יצא לדרך

קניון עופר רמת אביב, מקבוצת קניוני עופר, עובר מהלכי השבחה משמעותיים אשר חלקם יושלמו עוד במחצית הראשונה של שנת 2023. הקניון סיים לאחרונה את שלבו הראשון של מהלך ההשבחה במסגרתו בוצעו עבודות לשדרוג נראות הקניון, בהשקעה של כ-40 מיליון שקל. אז מזה כולל?
מערכת ice |  6
קניון רמת אביב (צילום איל קרן)
קניון עופר רמת אביב, מקבוצת קניוני עופר, עובר מהלכי השבחה משמעותיים אשר חלקם יושלמו עוד במחצית הראשונה של שנת 2023. הקניון סיים לאחרונה את שלבו הראשון של מהלך ההשבחה במסגרתו בוצעו עבודות לשדרוג נראות הקניון, בהשקעה של כ-40 מיליון שקל, שכללו החלפת ריצוף, תקרה, מעקות ומערכות. 
כמו כן, מבוצעים שינויים בתמהיל חנויות הקניון במטרה להמשיך ולבדל אותו כקניון המוביל בישראל ברמת מותגי האיכות היוקרתיים ביותר והבינלאומיים. בין השינויים שיערכו, תשודרג ותורחב חנות זארה. שטח הסניף כמעט ויכפיל עצמו מכ-1,700 מ"ר ל-3,000 מ"ר, החנות תעוצב מחדש בסטנדרט איכותי וגבוה ותכלול בקומה התחתונה את מחלקת הנשים והילדים ובקומה עליונה את מחלקת הגברים. החנות החדשה עתידה להיפתח באפריל הקרוב.
 
המותג לולו למון יפתח את חנותו הראשונה בארץ בקניון רמת אביב. החנות תתפרס על שטח של כ-500 מטר בקומה השניה, במקום סניף מנגו שיעבור לקומה התחתונה במקום חנות קסטרו. לצד מנגו יפתח סניף של מותג האונליין אלו יוגה, שפותח חנות בריצפת הקניון וישתרע על פני שטח של  215 מ"ר.
כמו כן, הקניון מצוי בשלבים של הרחבה ובנייה של קומה שלישית אליה יועתק מתחם המזון המהיר ובמקומו יתווספו (בקומה השנייה של הקניון) חנויות ומותגים חדשים וייחודיים. העבודות של בניית הקומה השלישית צפויות להסתיים בסוף השנה. העלות הכוללת של מליסרון בגין הפרויקט לשדרוג נראות הקניון, הוספת הקומה השלישית והרחבת חנות זארה מסתכמת בכ-120 מיליון שקל. עם סיום מהלכי השדרוג, צפוי ה-NOI של קניון רמת אביב לגדול בכ-11 מיליון שקל.
דויד בן משה, מנכ"ל קניון רמת אביב: "קניון עופר רמת אביב הוא קניון יחודי שמספק חווית בילוי וקניה מהאיכותיות ביותר בארץ. זאת הודות לתמהיל המדויק שבו, הימצאותם של מגוון עשיר של מותגים בינלאומיים במקום אחד, כפי שנדיר למצוא בארץ, חווית קולינריה ברמה גבוהה ונראות ותחזוקה מוקפדים. אנחנו מסתכלים על היעד של שנת 2025 ויוזמים שינויים משמעותיים כבר עכשיו שישמרו את קניון רמת אביב כקניון המוביל בישראל המציע מותגי איכות ויוקרה, בהתאם לקהל לקוחותינו וכן על מנת להמשיך לספק חווית בילוי וקניה נעימה".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    כל עוד אין שם עוד רשתות כמו hnm urbanica
    לא יעזור להם כלום 01/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אי אפשר רק יוקרתי כפי שהיה עם קניון ארנה שנסגר
    סגור
  • 4.
    מבקשים דוכן קבוע להנחת תפילין בקניון. תודה. (ל"ת)
    תושב 01/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • לך לבית כנסת....לא צריך בכל מקום לדחוף את הדת (ל"ת)
    נמאס! 01/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    זארה ממש חנות יוקרתית.
    יונה 01/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סתם פרובינציה
    סגור
  • 2.
    חניות
    יוסף 01/2023/23
    הגב לתגובה זו
    5 1
    בשעות מסוימות אין חניה בכל המקומות .שיחשבו כיצד להגדיל את החניות
    סגור
  • 1.
    מתחם האוכל שם היה תמיד עלוב . הגיע הזמן לשידרוג (ל"ת)
    א 01/2023/22
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור