שיווק ופרסום

אל על בשינוי מהפכני: המיתוג החדש של החברה נחשף

עם המוזיקאי הכי ישראלי שיש, חנן בן ארי, והשף עם הכוכב שמביא לנו גאווה עולמית, אסף גרניט, אל על חושפת מיתוג חדש כחלק מתהליך הצמיחה וההתחדשות של החברה
מערכת ice |  1
אסף גרניט וחנן בן ארי (צילום תמי בר שי, גיא קושי ויריב פיין, Magma Images)
אל על חושפת מיתוג חדש כחלק מתהליך הצמיחה וההתחדשות של החברה: חנן בן ארי ישמש כפרזנטור ראשון של החברה ואסף גרניט ישמש כשף הראשי שיוביל את תחום הקולינריה באל על. עוד חשפה אל על נבחרת שגרירים מובילים, בהם: נועה קירל, ליאור סושרד, חן אמסלם, יעל בר זהר, עדן הראל, דנית גרינברג ועוד.
לאחר שדיווחה על שיאי ביקושים לטיסותיה בחודשים האחרונים וחזרה למסלול של רווחיות וצמיחה, השיקה הבוקר, חברת התעופה אל על, הנושאת את דגל ישראל, את השפה המיתוגית והפרסומית החדשה שלה.
 
החברה חושפת שפה מיתוגית ייחודית במרכזה אייקון חדש, אשר לוקח השראה מסילואט חלון המטוס החלון מסמל את החיבור בין הבטחון שבבית לבין הסקרנות וההרפתקאה של מה שקורה בחוץ. ובעולם התעופה  הוא מאפשר לנוסע להשקיף ולגלות את העולם שבחוץ, ובו זמנית ליהנות מהביטחון שבתוך המטוס. 
החלון האייקוני מקבל חיים משלו, ובעזרת סדרת איורים ייחודית, אנו מגלים מקומות, אנשים מכל העולם, חגים ואירועים ואפילו בעלי חיים. לצד אלה, תעשה החברה שימוש  גם בשפה ויזואלית חדשה הכוללת סדרת תמונות מרהיבות שצולמו על ידי הצלמים המובילים גיא כושי ויריב פיין. הסלוגן המוכר והאהוב ״הכי בבית בעולם״, שכבר הפך להיות מטבע לשון ומקור לגאווה בכל בית ישראלי, ימשיך ללוות את פרסומי החברה. את תהליך המיתוג הובילו Eureka מבית גיתם, בהובלת מנכ״לית יחידת המיתוג מירב פלד.

נועה קירל. צילום: איתמר אריאלי
על מנת להעצים את מהלך המיתוג מחדש, ולייצר את הנוכחות הכי ישראלית שיש, גייסה החברה את המוזיקאי האהוב חנן בן ארי שישמש כפרזנטור הראשון של החברה, הבחירה בחנן נעשתה בין היתר, בהמשך למחקר שביצעה אל על,  ממנו עולה כי 84% מהנשאלים העידו שחנן מייצג ישראליות ו-91% העידו שהוא מייצג את מה שטוב ויפה בישראלים. הקו הפרסומי החדש יתבסס על שיריו המוכרים של בן-ארי, כאשר הראשון שבהם נחשף  הבוקר עם מילים חדשות לשיר המצליח "חנניה". בפרסומת נראה חנן עולה על טיסה וחושב שהכל קורה לו כי הוא-הוא, חנניה. אך בפועל, מילות השיר ששונו במיוחד עבור הפרסומת, מעבירות את מה שחווים כל הטסים באל על, החל מרגע ההמראה, תחושת ההתרגשות באוויר, ועד לחוויית טיסה משודרגת עם Wi-Fi, כיסאות מרווחים, יחס אישי מצוות האוויר ועוד.
עוד הכריזו בחברה על בחירתו של השף והמסעדן המצליח והמוכר בישראל ובאירופה, אסף גרניט, אשר יוביל מעתה את תחום הקולינריה בחברה ויבנה את התפריטים החדשים בכל מחלקות השירות במטוסי אל על.

יעל בר זוהר. צילום: איתמר אריאלי
בנוסף, נחשפה נבחרת השגרירים החדשה שתלווה את פעילות החברה במדיות החברתיות בלבד וכוללת את הזמרת המצליחה נועה קירל שבקרוב תייצג את ישראל באירוויזיון, המנטליסט הבינלאומי ליאור סושרד, השחקנית חן אמסלם, שחקנית ומנחת הטלוויזיה יעל בר זהר, אשת תקשורת ויוצרת תוכן דנית גרינברג, מנחת הטלוויזיה עדן הראל והבלוגרים המובילים בעולם התיירות- לירי רינמן (טראוולירי) וארז דגן. 
סמנכ״ל השיווק והדיגיטל של אל על, נדב חנין: "אל על היא שם נרדף לישראליות ולתחושת בטחון, גם כשנמצאים רחוק מהבית. רצינו לשמור על הערכים האלה, ויחד עם זאת לייצר שפה צעירה וחדשנית, שהיא חלק מתהליך ההתחדשות והצמיחה של החברה.  חנן בן ארי, שמייצג את הישראליות על כל גווניה, והשף אסף גרניט ששמו מקושר עם איכות בלתי מתפשרת וגאווה עולמית, מייצגים בצורה האופטימלית את הפרק הבא בסיפור שלנו – חווית טיסה שדורגה 5 כוכבים שנתיים ברציפות, צי מטוסים צעיר ומתחדש, שעות טיסה הנוחות ביותר ועוד".

חנן בן ארי. צילום: איתמר אריאלי
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המיתוג עדין ויפה, הפרסומת לטלויזיה פשוט מזעזעת
    פלטינום 02/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המיתוג החדש משדר יוקרה ועדינות. קווים נקיים ודקים, צבעים אחידים. באמת משהו השתנה לטובה. אבל, הפרסומת לטלויזיה פשוט נוראית, חוץ מביצוע מביך, התוכן גורם לתחושת אי נוחות ופדיחה בכלל להיות קשור לחברה שאומרת ללקוחות "אנחנו שכונה". בתור לקוח יוקרה הלוואי ואלעל הייתה גונזת את הפרסומת וחוזרת לקו הפרסומות כפי שהיה בעבר. מכוון שאני בטוח שמיטב המוחות עבדו על המיתוג הזה, לא נותר לי להצטער שזאת ההגדרה של לקוח אלעל ממוצע. הבעיה כנראה אצלי.
    סגור