שיווק ופרסום

פוקס חושפת מותג חדש: היכן תפתח החנות הראשונה בישראל?

פוקס של איש העסקים הראל ויזל, צפויה לחשוף ביום שלישי ה-28.2.2023 את הצעד הגדול הבא שלה ותחשוף לראשונה את המותג RUBY BAY לצעירות. 10 חנויות של יאנה נסגרו לטובת המותג
מערכת ice | 
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי)
רשת פוקס של איש העסקים הראל ויזל, תחשוף ביום שלישי ה-28.2.2023, את הצעד הגדול הבא שלה.
מותג האופנה החדש לצעירות RUBY BAY יושק בקניון רמת אביב בתל אביב בפעם הראשונה, כפי שפורסם בלעדית ב-ice, כאשר המותג נפתח על חשבון יאנגה ש-10 סניפים שלו ייסגרו לטובת המותג החדש.
פוקס נמצאת בשליטתו של איש העסקים הראל ויזל, שמחזיק גם בריטיילורס, שרק לאחרונה דיווחה על תוצאות הרבעון הרביעי שלה ושל שנת 2022. כשמותגים נוספים גם ממשיכים לפרוח. פעילות נייקי באירופה ממשיכה להתרחב עם גידול במספר החנויות וגידול במכירות חנויות זהות, וזאת יחד עם המשך צמיחה בפעילות פוט לוקר בארץ.
  
רק לאחרונה, בהמשך לדיווח של ריטיילורס, בבעלות איש העסקים הראל ויזל מבעלי פוקס, בדבר התקשרות החברה בהסכם לקבלת זכויות הייצוג כמפיץ בלעדי של המותג  Converse, בסוף השבוע האחרון התקשרה ריטיילורס בהסכמים במסגרתם קיבלה החברה זכויות לפתיחת חנויות והקמת אתר סחר של המותג Converse בישראל.
על פי הדיווח לבורסה לניירות ערך בתל אביב, הסכם החנויות יהיה בתוקף עד למאוחר מבין 31 בדצמבר 2026 או מועד הפקיעה של הנספח שנחתם ביחס לכל חנות, כאשר בכוונת החברה לפתוח חנות אחת בתל אביב במהלך שנת 2023.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה