שיווק ופרסום

עובדי 'טבע' ושורדי שואה ציינו את חג הפסח בארוחה חגיגית

לכבוד חג הפסח וקרוב ליום השואה, עובדי חברת טבע קיימו מסורת רבת שנים, במסגרתה התכנסו עם שורדי שואה וחגגו את חג הפסח בארוחה חגיגית. לצד זאת העובדים חילקו לשורדים סלי מזון וארוחות חמות
מערכת ice |  1
עובדי טבע ושורדי שואה (צילום רויטל עציוני)
חג הפסח מתקרב בצעדי ענק, אך כך גם יום הזיכרון לשואה ולגבורה. לקראת שתי נקודות ציון החשובות הללו בלוח השנה העברי חברת "טבע" קיימה שנה נוספת מסורת ארוכת שנים, במסגרתה עובדי החברה התנדבו עם שורדי שואה.
אירוע ההתנדבות התקיים בשיתוף ארגון "לתת" ובמסגרתו חילקו עובדי החברה סלי מזון וארוחות חמות לשורדי שואה ובסוף התקיימה גם ארוחת חג חגיגית עם השורדים, שנה שישית ברציפות. עד כה השתתפו בארוחה המסורתית למעלה מאלפיים שורדים והיא התקיימה במקביל בשלושה מוקדים של החברה בארץ - בנתניה, תל אביב וכפר סבא.
לכבוד הארוחה השורדים נאספו מבתיהם על ידי המתנדבים ואת פניהם קיבלו נגנים שגם ליוו את הארוחה כולה. לצד זאת השורדים קיבלו פרחים וסיכות. לבסוף קיבלו השורדים דובונים של עמותת "דובוני החלמה", אשר מאמינה כי מדובר בכלי מרפא ומפיג בדידות.
 
סמנכ"לית בכירה למשאבי אנוש, תקשורת ומותג גלובאליים בחברת טבע, גליה ענבר מסרה: "דאגה ואכפתיות הם ערך מוביל וחשוב שחרטנו על דגלנו בחברת טבע ולאורם אנו פועלים כלפי העובדים, המטופלים וכמובן גם כלפי החברה הישראלית ביניהם שורדות ושורדי השואה שאנו חבים להם כל כך הרבה. העובדים שלנו במיוחד בתקופה זו, נרתמו לפעילות ההתנדבות והוכיחו כי אנו עם אחד עם עבר, מורשת ושותפות גורל משותפים".
סמנכ"לית שיווק ופיתוח משאבים בארגון לתת, רוני אבירי, הוסיפה: "בישראל חיים כיום כ-150,000 ניצולי שואה. 1 מכל 4 חיים במצוקה כלכלית. ארגון לתת תומך בניצולי השואה הנזקקים באופן הוליסטי ודואג לצרכים החומריים כמו מזון, טיפולים רפואיים כגון טיפולי שיניים וראייה ואפילו משפץ בתיהם ומנגיש אותם למגבלותיהם. אבל – לא פחות חשוב – דואג הארגון לליווי חברתי ולהפגת הבדידות. מסיבות החג שאנחנו עורכים לניצולי השואה לקראת החגים הם כאוויר לנשימה עבורם לא פחות מחבילת המזון שהם מקבלים. לחברה הישראלית יש חלון הזדמנויות צר לעשות את הדרוש והודות לשיתופי הפעולה הרבים, ביניהם עם חברת טבע, ניצולי שואה רבים יזכו לחגוג את חג הפסח באופן מכבד ומרגש".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טבע
    דני מתנייב 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לטבע אבל צריך לזכור שמניית טבע גרמה למשקיעים שואה .לפחות יש לנו עכשיו הנהלה טובה .ומקווה שבאפט או גוף גדול אחר כבר התחיל להיכנס למנייה .צריך לזכור שמדינת נבאדה טרם סגרה עם טבע בעניין אופיואידים .ובאמצע אפריל צריך להתקבל אישור לתרופות מ FDA . אני מקווה שתוך חצי שנה ומאמין שנראה את הזבל הזה ב 15 דולר .וזה גם לא מספיק . נזכור ולא נשכח את אשר המניה עשתה למשקיעים .בצלחה חברים .
    סגור