שיווק ופרסום

דיזנגוף סנטר בבשורה נפלאה: חנות ראשונה מסוגה בישראל נפתחת

חברת אורגניקזון המייצרת, מייבאת ומשווקת מוצרים אקולוגיים וידידותיים לסביבה, פותחת לראשונה חנות פופ-אפ בקניון דיזנגוף סנטר בתל־אביב, וזו תפעל בקומה הראשונה  החל מה-16.4 ועד ה-24.4
מערכת ice | 
דיזנגוף סנטר (צילום יחצ אורגניקזון)
חברת אורגניקזון המייצרת, מייבאת ומשווקת מוצרים אקולוגיים וידידותיים לסביבה, פותחת לראשונה חנות פופ-אפ בקניון דיזנגוף סנטר בתל־אביב, במסגרתה ישווקו לרגל  יום כדור הארץ מוצרים אקולוגיים השומרים על איכות הסביבה, במגוון רחב של קטגוריות: טיפוח, קוסמטיקה, היגיינה נשית, מוצרי מזון ומוצרי ניקיון. 
חנות הפופ-אפ תפעל בקומה הראשונה של דיזנגוף סנטר, החל מה-16.4 ועד ה-24.4,  והיא תכלול מגוון רחב של מותגים אקולוגיים, במחירים לכל כיס, בהם: ecoLove, ORGANYC, Mooncup, Humble Brush, If you care, Green Flash, inka, BioBon. 

לרגל יום כדור הארץ ופתיחת החנות, חברת אורגניקזון תשיק מגוון רחב של מבצעים, הנחות ומתנות על מוצרי המותגים האקולוגיים, כגון: בקנייה ביותר ממאה שקל מקבלים מתנה של ecoTravel (שמפו/מסכת שיער/סבון גוף של ecoLove), 20% הנחה על המותג האקולוגי גרין פלאש, 20% הנחה על הגביעוניות של Mooncup ועוד.
לדברי שרונה רומנו לזר, מנכ"לית חברת אורגניקזון, מסרה: "מטרת חנות הפופ-אפ היא קודם כל העלאת המודעות בקרב הצרכנים בישראל לשמירה על איכות הסביבה והנגשת המוצרים האקולוגיים – לכל כיס". לדבריה: "בחרנו לפתוח את החנות הפופ-אפ הראשונה שלנו בקניון דיזינגוף סנטר כי הוא מתכתב עם הערכים שלנו: ערכי הקיימות והשמירה על כדור הארץ. עד כה החברה שיווקה את מוצריה ברשתות שיווק, רשתות פארם ובאתר "בשבילנו". אנו מתרגשות  לפגוש לראשונה את הלקוחות שלנו פנים מול פנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה