שיווק ופרסום
חממת הפיס לאופנה 7: למען המעצבים הצעירים
חממת הפיס לאופנה 7 יצאה לדרך באירוע שנערך בחנות פופ-אפ ייחודית שהוקמה לראשונה בחנות הדגל של רשת סטורי בכיכר דיזינגוף בתל־אביב. החנות תפעל עד אמצע יוני
כחלק מהתמיכה המתמשכת של מפעל הפיס בקידום עולם התרבות בישראל, מקיימת מדי שנה מועצת הפיס לתרבות ולאמנות את מיזם "חממת הפיס לאופנה". המיזם נועד לתמוך ולסייע למעצבי אופנה צעירים העושים את צעדיהם הראשונים בבניית מותג ובעיצוב ובהפקת קולקציות הלבשה חדשות. המעצבים והמעצבות זוכים לליווי מקצועי ואמנותי על ידי מנטורים מובילים בתחומי הפיתוח העסקי, המיתוג והשיווק. זו השנה השביעית בה מפעל הפיס מקיים את פרויקט חממת הפיס לאופנה ותומך ב-6 מותגים צעירים.
האירוע נערך בחנות פופ-אפ ייחודית שהוקמה לראשונה בחנות הדגל של רשת סטורי בכיכר דיזינגוף בתל־אביב. בחנות הפופ-אפ, שתפעל עד אמצע יוני, מוצגות ונמכרות הקולקציות החדשות שעוצבו על ידי ששת המעצבים הנבחרים שהשתתפו השנה בפרויקט חממת הפיס לאופנה. שיתוף הפעולה יאפשר לקהל הרחב להיחשף ולהכיר לעומק את המותגים הצעירים שזכו בחממת הפיס לאופנה.
עוד ב-
בחנות הפופ-אפ יימכרו גם חולצות טי במהדורה מוגבלת שעוצבו על ידי מעצבי חממת הפיס לאופנה במסגרת 'פרויקט T' – וכל ההכנסות ממכירתן יועברו כתרומה לעמותת "הופכות את היוצרות", המסייעת לנשים לצאת ממעגל הזנות ולשקם את חייהן באמצעות לימוד מקצועות אופנה, וזאת כחלק מהתמיכה השוטפת של מפעל הפיס בקהילה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



