שיווק ופרסום

הילד כוכב: בנו של צ'ארון שרי קוטף קמפיין ראשון

מותג הילדים NOIZZ צילם קמפיין קולקציית ערב 2023 עם הפרזנטורים רוי פרישר גוטמן, אנסטסיה אברבוך ושיין שרי
מערכת ice | 
הקמפיין של נויז (צילום מאניה גרופ)
מותג הילדים האהוב NOIZZ צילם קמפיין קולקציית ערב 2023 עם הפרזנטורים רוי פרישר גוטמן, הילדה היפה בישראל אנסטסיה אברבוך ודור ההמשך של הכדורגלן וקפטן מכבי חיפה צ'ארון שרי (שגם הגיע להשגיח מקרוב על הסט) שיין שרי.

הצילומים עבור הקמפיין ,שעלותו מוערכת בכ- 2.5 מיליון שקלים, נערכו בבית הצבעים של האומן סאם חלבי ביישוב דלית אל כרמל אשר בכרמל.
הקונספט מאחורי הקמפיין הוא לצלם את קולקציית הערב, אשר מאופיינת בצבעים אחידים ובוהקים, במקום הכי צבעוני שבמדינה. כמובן שהקמפיין מדבר את השפה של נויז, וממשיך ליצור ערכים למותג תוך שילוב השובבות של הילדים.
את הקמפיין יובילו רוי פרישר גוטמן עבורו זו השנה הרביעית עם המותג ואנסטסיה אברבוך עבורה מדובר בשנה שלישית לצידו של רוי. בשביל שיין שרי, הבן של קפטן מכבי חיפה זה הוא הקמפיין השני, וכפי שזה ניראה הוא ממשיך לאהוב את המצלמה והיא אותו. 
השניים צילמו את קולקציית הערב של החברה שכוללת מגוון רחב של פריטים בגזרות שונות, צבעים מיוחדים ואופנה בועטת ומציעה פריטים אטרקטיביים וייחודיים במיוחד עם תמהיל של פרטי אלגנט ללא פשרות, באיכות גבוהה ובצבעוניות רחבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה