שיווק ופרסום
בנו של ירמי קפלן בטירוף: הקמפיין של עלית נחשף
לני קפלן, בנו של הזמר האגדי ירמי קפלן, נבחר להוביל את הקמפיין של קפה עלית מקבוצת שטראוס, שעולה לאוויר בעלות של 2.5 מיליון שקל. צפו
קפה עלית מקבוצת שטראוס, עולים היום (רביעי, 10.5) בקמפיין פרסומי רחב בערוצים המסחריים ובדיגיטל לקפסולות הקפה של המותג. המסר המלווה את הקמפיין הוא 'איך לא גיליתי על זה קודם', אשר בא להדגיש לצרכנים שטרם ניסו את הקפסולות של עלית איזו הפתעה תהיה להם כאשר יתנו צ'אנס ויטעמו את הקפה.
את הקמפיין מובילים משרד הפרסום באומן וחברת ההפקה "יש הפקות" בהשקעה של כ- 2.5 מיליון שקל. הפרסומת, בכיכובו של המוזיקאי לני קפלן בן ה-23, מלווה בשיר האייקוני "כבר עכשיו" של אביו, ירמי קפלן.
בפרסומת רואים את לני קפלן יושב עם כמה חברים וחברות בבית של אחת החברות. המארחת מרימה את הקרטון של קפסולות קפה עלית ושואלת את כולם: קפה מישהו? כולם מהנהנים בחיוב למעט לני שסקפטי. המארחת מסבירה לו שזה קפה מצוין ושהוא חייב לנסות, לני מתרצה וטועם.
עיניו נפתחות בתדהמה והוא מופתע מכך שהקפה כל כך טעים לו, והשיר "כבר עכשיו" מתחיל להתנגן. לני שר על כך ששנים רבות הוא נמנע מלנסות את קפסולות הקפה של עלית ואיזו הפתעה חווה שגילה אותם "חששתי, לא ידעתי, ארומטי...לא ניחשתי שיהיה טעים כל כך, איך לא היית בחיי עד עכשיו?".
לני קפלן בקמפיין לקפה עלית (צילום מסך מתוך הפרסומת)
לני קפלן בקמפיין לקפה עלית (צילום מסך מתוך הפרסומת)
עוד ב-
עופרי שבו, מנהל השיווק של שטראוס קפה ישראל, מסר: "אנו שמחים להשיק את הקמפיין החדש בכיכובו של לני קפלן לקפסולות קפה עלית. ממבחני טעימה רבים שאנו עורכים, ניכרת שביעות רצון גבוהה מאד מאיכות הקפה שלנו. מטרת הקמפיין היא לעודד את הצרכנים לנסות את המגוון הרחב של העוצמות והטעמים של קפסולות קפה עלית, המיוצרות בישראל מקפה הנבחר בקפידה ובעלות טעם עשיר וארומטי. וכמו בקמפיין אני מזכיר לכולנו, אם לא ננסה - לא נגלה דברים חדשים וטובים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.חזיריםמולייר 05/2023/11הגב לתגובה זו0 0אני קורא להחרים את מוצרי שטראוס עקב עלית מחירים חזירית מוצרי שטראוס אינם צורך קיומי ואפשר לוותר עליהם פשוט להחרים.סגור



