שיווק ופרסום

קבוצת דיזנהאוז מתרחבת: פתחה מחדש את הסניף בבאר שבע

קבוצת דיזנהאוז הודיעה כי היא פתחה מחדש את סניף באר שבע שנסגר בתקופת הקורונה
מערכת ice |  1
דיזנהאוז (צילום יח"צ)
קבוצת דיזנהאוז מתרחבת: הקבוצה הודיעה היום (ראשון) כי היא פתחה מחדש את סניף באר שבע שנסגר בתקופת הקורונה. הסניף בבאר שבע יצטרף לסניפים נוספים שפועלים בירושלים, נהריה, חיפה, רחובות, רמת גן, רמת השרון ועוד, וכך תתאפשר פריסה ארצית רחבה של סניפים מנהריה בצפון ועד אילת בדרום. 
פתיחת  הסניף בבאר שבע תעניק ללקוחות המבקשים שירות פרונטלי אישי יותר והנגשת חווית הטרום נסיעה. השירות שניתן בסניפים פועל במקביל למוצרי התיירות הנמכרים ישירות באתר האונליין של החברה, ללא צורך בסוכן. באתר ניתן לרכוש טיסות, חבילות נופש, טיולים מאורגנים, קרוזים ועוד. אתר האונליין של דיזנהאוז הוא אחד האתרים הפופולריים שיש מבין אתרי התיירות. 
 
גיל גמליאל, סמנכ״ל חווית לקוח ומשאבי אנוש בקבוצת דיזנהאוז: "עולם הריטייל היום הוא עולם היברידי. יש צרכנים שמעדיפים לצרוך באתר ויש כאלה שמעדיפים שירות של סוכן. יותר מזה, גם אצל אותו לקוח הצרכים משתנים בהתאם לסוג הנופש. במקרה של סוף שבוע ביוון אסתפק בהזמנה באתר אבל בנופש ארוך יותר, עם ילדים, ליעדים מורכבים, אעדיף טיפול של סוכן. בדומה לענפים נוספים, לקוחות היום מחפשים שילוב של טכנולוגיה ודיגיטציה יחד עם טיפול אנוש."
קבוצת דיזנהאוז, נציגתה הבלעדית של תאגיד התיירות הגלובלי BCD TRAVEL  הפועל בלמעלה ממאה מדינות, מעניקה שירותי תיירות למאות אלפי לקוחות מכל המגזרים. לאחרונה הודיעה הקבוצה כי שלושה גופים מובילים במשק הישראלי נכנסים כשותפים בקבוצת התיירות דיזנהאוז: פועלים אקוויטי, זרוע ההשקעות של בנק בפועלים, קבוצת מאיר, שבשליטת יעקב שחר ומשפחת קז, ומשפחת נוסבאום, מבעלי השליטה באשטרום. את הקבוצה מובילים יושב הראש עפר חודורוב והמנכ"לית חני סובול. דיזנהאוז גרופ היא הנציגה הבלעדית של חברת התעופה אייר קיירו (Air Cairo)  חברת הבת של חברת התעופה הלאומית של מצרים איג'יפט אייר (EGYPTAIR).
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וואלה
    עולם חדש 06/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי מזמין בימינו במשרד נסיעות ?
    סגור