שיווק ופרסום

לא צריך לצאת מהבית: מכשיר להסרת שיער ביתי

שיתוף הפעולה בין ד"ר להבית אקרמן ואפיליידי קורם עור וגידים. אפיליידי משיקה מכשיר ראשון מסוגו - מכשיר ביתי להסרת שיער בלייזר
מערכת ice | 
אפילייזר SAG 77 (צילום כפיר זיו)
חברת אפיליידי משיקה בישראל ובעולם מכשיר ביתי להסרת שיער בלייזר: אפילייזר SAG 77, המתאים לכל גווני העור, נייד, מסייע בהסרת שיער משטחים גדולים בגוף, מאושר על ידי FDA, מכון התקנים הישראלי ו-CE לציבור הדתי-חרדי.
המכשיר החדש הינו חלק מסדרה חדשה של מכשירי לייזר ביתיים להסרת שיער המבוססים על טכנולוגיה חדשנית פרי פיתוח ישראלי בלעדי וייחודי רק לה.
 
אז כיצד זה עובד? באמצעות שימוש במערכת אופטית מתוחכמת וחדשנית של זיהוי ועיבוד תמונה Automatic, והוא הדור הבא של הפתרונות להסרת שיער. המכשיר רותם את הכוח של ארבעה לייזרים נפרדים לפגיעה מדויקת בזקיקי שיער בודדים וזאת בצורה רציפה ומהירה. הטכנולוגיה מתוחכמת לא יורה פולס בלי שזה מזהה שיערות ולכן העוצמה על כל שערה, גבוהה יותר ויעילה יותר. קרי, לא נזרקים פולסים לשווא בשטחים ללא שערות.
אופן הטיפול עם מכשירי אפיליידי הוא פשוט. יש לקצוץ את השערות לגובה של כמילימטר כך שרק תבצבצנה – כלומר לבצע את הפעולה בעוד ישנם 'זיפים'/שורש שיער הנראה לעין. יש להצמיד את המכשיר מעל מקום השיער. עם ההצמדה המכשיר יורה אוטומטית.
תהליך הטיפול עד להשגת תוצאות ראשוניות הינו בין 8-12 שבועות, אז ניתן יהיה לראות הפחתה משמעותית בצמיחת השיער לצמיתות באזור המטופל.
ד"ר להבית אקרמן, מומחים ברפואת עור, ומלווה מקצועית של חברת אפיליידי מוסרת: "לייזר ביתי זו המצאה גאונית עם יתרונות גדולים לכל מטופל או מטופלת. מעבר לייעול וחסכון בזמן, היתרון הבולט הוא שהאפילייזר מתאים לכל גווני העור. המכשיר מאפשר לנו לטפל בשיעור ומיד לאחר מכן להיחשף לשמש. הוא בטוח לשימוש, יעיל פי כמה מפתרונות הסרת שיער שהכרנו עד היום לנוכח הטכנולוגיה המתוחכמת אשר יורה פולסים של לייזר רק היכן שצומחת שערה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה