שיווק ופרסום

און רפאלי וסטפן לגר הצטלמו לקמפיין ענק בהשקעת 2 מיליון שקל

און רפאלי, סטפן לגר, ג'וזי זירה וצ'ארון שרי מצלמים קמפיין חורפי במיוחד בהשקעה של כ-2 מיליון שקל למותג מאניה ג'ינס
מערכת ice | 
קמפיין קולקציית סתיו - חורף לשנת 23-24 של מותג האופנה המוביל לגברים ״מאניה ג'ינס״ (צילום שי יחזקאל)
קמפיין קולקציית סתיו - חורף לשנה של מותג האופנה המוביל לגברים ״מאניה ג'ינס״ בהשקעה של 2 מיליון שקלים הקרובה. את הקמפיין מובילים רביעיית הקסם של המותג המגיעים מעולמות תוכן שונים ומגוונים: און רפאלי, סטפן לגר, ג'וזי זירה וצ'ארון שרי שלו נולד בן שלישי לפני ימים ספורים.
הקמפיין, שעלותו הכוללת מוערכת ב-2 מיליון שקלים שקלים צולם באווירת אנדר-גראונד בהשראת עולם הסטרייט. הקונספט הולך לבוא לידי ביטוי בשפה בה המותג מדבר כיום בועט ולא מתפשר עם עולמות תוכן מגוונים ופנייה לקהלים חדשים. הקמפיין עתיד לעלות בפריסת מדיה רחבה מאוד הכוללת: דיגיטל וסושיאל, שילוטי חוצות ופרסומות במהלך הסתיו והחורף הקרובים.
 

מישל רוגוף, אורן יפרח ורונית חיימוביץ - בעלי קבוצת מאניה גרופ התייחסו לקמפיין: "נבחרת השגרירים של המותג ממחישה את הפנייה לקהלי יעד שונים ונותנת הצצה לעולמות התוכן בהם אנחנו מתמקדים, אנו סבורים ובטוחים כי הארבעה ימשיכו להוביל את המותג להצלחות".
אליאור אסלן, סמנכ"ל השיווק של מאניה גרופ הגיב לקמפיין ופרסם כי: "לקולקציית החורף של מאניה ג'ינס בעונה הנוכחית יש אמירה אופנתית, בועטת ולא מתפשרת. היא משלבת את הטרנדים המובילים בעולם תוך שימת דגש על איכות המוצרים וייחודיותם. אני בטוח שגם שכמו שנבחרת הפרזנטורים והקולקציה שלנו התרחבה, כך נדע לבוא במגע עם קהלי יעד חדשים שהולכים להתאהב במותג".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה