שיווק ופרסום

קריאה לאימהות העולם: צפו בשיר המרגש שיצרה סתיו שפיר להשבת החטופים

"אימהות כל העולם, אנחנו צריכות אתכן איתנו: מוכרחים להחזיר את הילדים החטופים הביתה, עכשיו". השיר Children Need to Be Home שהלחינה וכתבה סתיו שפיר אמור לגעת בלב ולתרום להסברה העולמית לשחרור החטופים
מערכת ice |  1
תמונות החטופים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
יותר מ-100 אימהות ישראליות, חילוניות, דתיות, יהודיות וערביות, הצטרפו ליצירת השיר Children Need To Be Home, חלק מקמפיין שמטרתו להגיע לאימהות ברחבי העולם בבקשה להפעיל לחץ על ממשלות וארגונים בינלאומיים, כמו הצלב האדום, לפעול להגיע לילדים ולהבטיח את שלומם, ולהחזירם הביתה בהקדם.
השיר שמספר את הסיפור שלנו מאז ה-7 באוקטובר, כש-240 ישראלים נחטפו על ידי מחבלי חמאס, ביניהם עשרות ילדים ותינוקות. "אימהות כל העולם, אנחנו צריכות אתכן איתנו: מוכרחים להחזיר את הילדים החטופים הביתה, עכשיו", אומרות יוצרות השיר.
"מאז אותה שבת שחורה אף אמא בישראל לא ישנה. בכל מבט על הילדים שלנו, אנחנו חושבות על הילדים שנמצאים באפילה, בשבי, מחכים לנו. אנחנו רוצות שכל האימהות בעולם ישמעו מה עובר עלינו - ויצטרפו לתחינתנו: תחזירו אותם הביתה, עכשיו".

את השיר Children Need to Be Home הלחינה וכתבה סתיו שפיר, בעצמה אמא לתינוקת בת תשעה חודשים. הפיק אותו תומר כץ (שעבד עם דיויד ברוזה, נגה ארז, ״המפקדת״). את הקליפ ביימו במשותף שפיר ועומר צוברי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חחחח
    אבי 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה וצביעות, ניצול מחפיר
    סגור