פרויקטים

התחדשות עירונית ברמלה: צפו בכנס המלא!

אחת הערים המתפתחות בשפלה נמצאת בתנופת פיתוח אדירה, שעתידה לשנות את פניה מקצה לקצה. יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלים של אאורה ישראל: "בזכות ההתחדשות העירונית, רמלה כבר לא תהיה פריפריה"


ההתחדשות העירונית כבר הוכיחה את עצמה כאחד הפרויקטים המוצלחים ביותר שידעה ישראל בשנים האחרונות. אחת הערים שכבר נמצאות על הגל, היא העיר רמלה. על תנופת הפיתוח המשמעותית ועל השינויים שעוברת ועוד תעבור העיר, דנו בכנס שערך אתר Ice בנושא, יעקב אטרקצ'י, מנכ"ל ובעלים אאורה ישראל ומיכאל וידל, ראש עיריית רמלה.
"יש תושבים קשישים שההתחדשות העירונית היא המוצא האחרון שלהם. אנחנו מצילים אותם" אמר וידל והוסיף כי מדובר בפרויקט חברתי שעזר ועוד יעזור להמוני תושבים וותיקים וחדשים כאחד. "אנחנו רואים איך תושבים שעזבו לשוהם ומודיעין, חוזרים ומאכלסים את השכונות החדשות" אמר ראש העיר וציין כי אחוזים גדולים מהדיירים בשכונת נאות שמיר המתחדשת, הולכים להיות תושבים חוזרים.
פרויקט ההתחדשות העירונית והכלי המרכזי שבו, הפינוי-בינוי כבר שינה את הנוף הגיאוגרפי של מדינת ישראל ואף יותר מכך, מביא את המרכז לפריפריה. "הכי קל להביא את היזמים לתל אביב. כולם רוצים לבנות שם. עכשיו צריך לגרום להם להגיע לפריפריה, שם העתיד של ההתחדשות העירונית" אומר אטרקצ'י. מדובר בפרויקטים מורכבים שדורשים המון אמון בין הדיירים לבין היזמים מוסיף הבעלים והמנכ"ל של אאורה ישראל, "אני שונא לשמוע שאומרים סרבנים או פולשים. חייבים להבין את הדיירים. במיוחד הוותיקים. יש להקשיב להם ולבנות יחסי אמון עמם"
צפו בכנס המלא!