פרויקטים

בשכונה המבוקשת בגוש דן, ובתנאים קורצים: כמה תשלמו על דירת 5 חדרים?

רמת אפעל החדשה כבר מסומנת כאחת משכונות העתיד של גוש דן, כשאת הפרויקט החלוצי מובילה גינדי החזקות. בתוכנית: 6 מגדלים וכ-340 דירות, בצמידות לפארק, לפיאצה ולרכבת הקלה. כעת מציעה החברה דירות 5 חדרים בתשלום של 599 אלף שקלים במעמד הרכישה ובפטור מלא מהצמדה למדד

פרויקט גינדי רמות אפעל ברמת גן (הדמיה ויופוינט)
ברמת גן, מהערים הוותיקות, החזקות והמבוקשות בישראל, עובר כעת הפוקוס לדרום-מזרח: מוקד הבנייה החדשה של העיר. באזור בולטת רמת אפעל החדשה: שכונה מתקדמת וירוקה, שכבר מסומנת כאחת משכונות העתיד של גוש דן, ולא פחות חשוב – גם כבעלת פוטנציאל השבחה גבוה.
רמת אפעל החדשה נבנית בסמוך לרמת אפעל הוותיקה, כפר אז"ר, קריית קריניצי והמרכז הרפואי שיבא תל השומר, כשגם אוניברסיטת בר אילן והפארק הלאומי נמצאים במרחק לא גדול. השכונה תכלול כ-3,000 דירות, קריית חינוך עם גני ילדים ובתי ספר, מבני ציבור, מסחר ומשרדים, ויותר מ-100 דונמים של ריאות ירוקות – עם פארק מרכזי, גינות משחקים ומדשאות.
"רמת אפעל החדשה מטמיעה עירוב שימושים ומהווה מודל לשכונות המגורים החדשות של הערים הגדולות", מנתח שמאי המקרעין, ישראל יעקב. "זו שכונה מתוכננת ומוקפדת, שפונה לקהל איכותי – וממזגת מגורים בשכונה שקטה ובטוחה, עם האפשרות ליהנות מחיי עיר שוקקים. לכך צריך להוסיף נגישות אופטימלית לתחבורה ציבורית ולצירים הראשיים".
 
ואכן, סימן ההיכר של השכונה החדשה נוגע למיקום מנצח – על תוואי הקו הסגול של הרכבת הקלה, ובמרחק הליכה ממסוף אלוף שדה על שלל קווי האוטובוס העירונים והבין עירוניים העוברים בו. "רמת אפעל החדשה מהווה דוגמה לשכונה המאפשרת לתושביה להתנייד מבלי להשתמש ברכב הפרטי, ולהגיע לתל אביב, ללב רמת גן ולערים הסמוכות בקלות ובנוחות", מפרט יעקב. "היא ניצבת בסמיכות לכבישים מרכזיים ובהם 4, 471, 44, 412 ונתיבי איילון".
חוויית מגורים מקיפה
המיזם החלוצי בשכונה, הוא גינדי רמות אפעל, בהובלת גינדי החזקות, משחקניות הנדל"ן המובילות בישראל. מדובר בפרויקט הדגל של החברה בגוש דן, במסגרתו ייבנו 6 מגדלי יוקרה של 16-13 קומות, וכ-340 דירות – בדגש על מפרט טכני עשיר. המתחם נהנה מפיתוח סביבתי מושקע וצמוד לפארק המרכזי, לקריית חינוך ולפיאצה.
"החזון לרדת בבוקר מהמגדל ישירות לתחנת הרכבת הקלה ולעבודה, הופך למציאות", מתארת רוני טננבאום, סמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה בגינדי החזקות. "גינדי רמות אפעל מבקש לבנות קהילה ולייצר חווית מגורים מקיפה להורים ולילדים: דירות ברף הגבוה ביותר, ומעטפת תשתיתית משלימה".
גינדי רמות אפעל מתאפיין בדירות גדולות ומרווחות, ולאחר שיותר מ-290 מהן כבר נמכרו, ההיצע עומד כיום על דירות 5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים מפנקים. עם המציאות הכלכלית הרגישה של התקופה האחרונה, מיישרת קו גם גינדי החזקות. כעת משווקת החברה דירות 5 חדרים ממחיר התחלתי של 4.1 מיליון שקלים ובתנאים קורצים במיוחד: תשלום של 599 אלף שקלים במעמד הרכישה ובפטור מלא מהצמדה למדד. "אנחנו לא מנותקים ממה שקורה מסביב. על רקע המצב במשק, חשוב לנו לבוא לקראת הלקוחות שלנו", מרחיבה טננבאום. "יש כאן הזדמנות יוצאת דופן לגור באחת השכונות החדשות הטובות בישראל, ובסטנדרט של גינדי החזקות".

פרויקט גינדי רמות אפעל ברמת גן (הדמיה ויופוינט)
הפעילות של גינדי החזקות על ציר 461 (כביש בני עטרות-תל אביב), מהווה עדות מהשטח לאמונה הגדולה של החברה באזור המתפתח. טביעת האצבע מורגשת היטב בשלל פרויקטים: אונו פארק, בקריית אונו; בית בפארק, באור יהודה על צומת סביון; וגינדי בגבעת שמואל. מאז הקמתה ב-1999, הספיקה גינדי החזקות לבנות מעל 20 אלף דירות לקרוב ל-100 אלף ישראלים. בזכות איתנות פיננסית, מיומנות וניסיון, גם בזמן המלחמה ממשיכה החברה לעבוד חזק מבלי להוריד הילוך.
מיקום, איכות, חדשנות
כבר היום בונה לעצמה רמת אפעל החדשה מוניטין גבוה: הן בקרב משפחות צעירות ומשפרי דיור, והן בקרב ציבור המשקיעים – וזאת על רקע עליית הערך הצפויה עם האכלוס. על התהודה סביב השכונה, ניתן ללמוד מכך שדירות 5 חדרים נמכרו בחודשים האחרונים בסכומים הנעים בין 4.65 ל-6.43 מיליון שקלים.

שמאי המקרקעין, ישראל יעקב (צילום איגור פינגלשטיין)
"רמת אפעל החדשה מספקת את האטרקטיביות שמשקיעי הנדל"ן מחפשים", מדגיש השמאי יעקב. "יש פה שילוב בין שכונה איכותית ובנייה חדשנית, לבין אזור ביקוש גבוה ולוקיישן משובח. הקרבה לרכבת קלה ולכבישים חשובים, בית חולים ופארקים – מתורגמת גם להשפעה חיובית על ערכי הנכסים בשכונה. אני מעריך שככל שרמת אפעל החדשה תתקרב להשלמת הבנייה, המחירים בה יאמירו"

רוצים לשמוע עוד על הפרויקט?
לחצו כאן, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
 (בשיתוף גינדי החזקות)