אייס

המהלך של 'שיווק בתנועה': עיטוף קרונות הרכבת בפרסום ל"נימוסים והליכות"

החברה מייבאת לישראל מדבקות ייחודיות ללא דבק, שניתנות לשימוש רב פעמי ללא פגיעה במשטח, ומתאימות לפרסום בנקודות מכירה, חוצות ועוד
מי שנוסע ברכבת, נחשף בתקופה האחרונה בעיטוף הקרונות בפרסומת ל\"נימוסים והליכות\". מדובר על מהלך שיווקי בו לקחה חלק חברת שיווק בתנועה שמטרתו הייתה להגביר את מודעות הציבור לשימוש תרבותי וכבוד הדדי בין הנוסעים. הפעילות כללה עיטוף של הקרונות - דבר שלא נעשה מזה שנים בעקבות נסיון מאכזב של הרכבת עם מדבקות קודמות מסוג אחר, מדבקות רצפה מיוחדות בתחנות הרכבת, מדבקות על הדרגנועים, וכן עיטוף פנימי של הקרונות.
אחד האלמנטים המובילים בשוק פרסום החוצות ונקודות המכירה, הוא ללא ספק המדבקות המופיעות במגוון צורות, כמודעה, פוסטר או כמעטפת לכלי תחבורה ועוד. מטבע הדברים, למדבקות השונות יש חסרון בולט שקשור לתהליך ההדבקה וההסרה שלהן, ולהשלכות הנובעות מכך לגבי המשטח אליו הן הוצמדו.
חברת \'שיווק בתנועה\' מחזיקה בידיה פתרון ייחודי בשוק מדבקות הפרסום, המבוסס על מדבקות ללא דבק. מדבקות אלו ניתנות להצמדה על כל משטח ישר וחלק, וכן מאפשרות שימוש רב פעמי.
את המדבקות ניתן להסיר ולהדביק מספר רב של פעמים, ללא פגיעה במשטח ו/או סימני דבק, להבדיל ממדבקות הויניל שקיימות כיום בשוק הישראלי. מעבר לפשטות ולנוחות העבודה מדובר בפתרון חסכוני ויעיל. החברה מתמחה בתקשור נקודות מכירה, עיטוף משטחים, עיצוב סביבות עבודה, מיתוג קירות במשרדים ובתי עסקים ועוד.
החברה הוקמה לפני כ-4 שנים על ידי הבעלים והמנכ\"ל רונן וצר. בתחילת היא שיווקה מדבקה המבוססת על חשמל סטטי, ולאחר מכן החלה לשווק את המדבקה הנוכחית. בנוסף לרונן וצר, משמשת מאיה יואלס כסמנכ\"ל לקוחות פרטיים - חטיבה שכוללת מעצבי פנים, אדריכלים, מעצבי חלונות ראווה ומעצבי פנים, אורלי היימן שמשמשת כסמנכ\"ל לקוחות עסקיים, הילית טל המנהלת את הסטודיו לעיצוב גרפי וברק עובדיה - סמנכ\"ל תפעול שאחראי על הפתרונות הטכניים ללקוחות.
בין הלקוחות הבולטים של החברה נמנים: \'שירותי בריאות כללית\', רשת \'קו אופ\', \'סבון של פעם\', \'קוקה קולה\', \'אסם\', \'רכבת ישראל\', \'גלידות שטראוס\', \'יוניליוור\', \'טיב טעם\', \'מגה\', \'ישראייר\', \'המשרד להגנת הסביבה\' ועוד. בנוסף למפרסמים, החברה מעניקה שירות לספקי משנה כמו חברות הקד\"מ המובילות. לקוח מעניין נוסף שנעזר בשירותי החברה, הם רכבי המירוץ מסדרות הפורמולה השונות, שכנהוג ממתגים את כלי הרכב במדבקות הספונסרים ונותני החסות.
הכתבה הוכנה בשיתוף \' שיווק בתנועה \'
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הגיע הזמן שתנהג כמו בחברה מתוקנת
    אזרח מרוצה 04/2014/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא אכפת לי שזה קמפיין. אם הם פועלים ללמד את הישראלים לצעוד במדרגות בצד ימין ולהמתין עד שנוסעי הרכבת יסיימו לרדת, מבחינתי זה אחלה.
    סגור
  • 1.
    (ל"ת)
    כתבת תדמית? 04/2014/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור