רכב

צרות בטסלה: למה הלקוחות לא מקבלים את הרכבים?

רכב הדגל של טסלה, הסייברטראק, חולל התלהבות רבה לפני שיצא. מה שהושק חווה תקלות רבות וכעת מזמינים רבים מדווחים על ביטול ההזמנה מצד טסלה
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום vecteezy, יוטיוב/ Insider News)
טסלה השיקה את הטנדר החשמלי שלה, הסייברטראק, בנובמבר האחרון עם התרגשות גדולה מצד המעריצים אך בימים האחרונים לקוחות שהזמינו את הטנדר מדווחים על דחייה בתאריך המסירה ואפילו ביטול ההזמנה מצד טסלה.
 
מקס פיקו רכש את הסייברטראק והיה אמור לקבל אותה ב-13 באפריל, כשתאריך היעד התקרב הוא קיבל הודעה מטסלה בה נכתב: "זה עתה הודיעו לנו על עיכוב בלתי צפוי בנוגע להכנת הרכב שלך. עלינו לבטל את קבלת הרכב שלך למחר וניצור קשר שוב כשיהיה לנו לוח זמנים מעודכן."
טסלה מסתבכת עוד יותר עם הסייברטראק בעקבות תקלות שונות של בעלי הרכבים שקיבלו את הדגם: "לקוח אחד אשר רכש את הפיק אפ טראק של טסלה סיפר כי הרכב שבק חיים לאחר נסיעה של  5 דקות. אותו לקוח, ששילם לא מעט עבור הרכב המדובר של טסלה, קיבל באותו רגע דרמטי הודעה בלוח המחוונים של הרכב שבו נכתב: "עצור בזהירות בצד, תקלה קריטית בהגה".
אחד המאפיינים הבולטים בהתנהלותה של ענקית הרכב החשמלי מתבטא בהצהרותיה והבטחותיה הגדולות לצרכנים כי רכביה נחשבים למהירים ביותר בשוק. לצד זאת, זו מקפידה לגלות תקלות חריגות ומשמעותיות בכלי הרכב שלה רק לאחר תהליך הייצור שלהם וכניסתם לשוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה