רכב

נתפסו על חם: גנבי הרכבים מדרום הארץ נעצרו על ידי המשטרה

בתום פעילות מודיעינית ומבצעית של היחידה המרכזית של מג"ב דרום, נעצרו 4 חשודים, תושבי דרום הארץ, במסגרת פרשייה העוסקת בגניבות רכבים ברחבי הארץ. אחרי מרדף שהתנהל אחר רכב החולייה, הצליחו לוחמי ובלשי היחידה לחסום אותו, ולאחר מרדף רגלי הם הובאו למעצר
מערכת ice | 
גניבת רכב-אילוסטרציה (צילום freepik)
לאחר מרדף - ארבעה גנבי רכב מדרום הארץ נעצרו "על חם" על ידי לוחמי ובלשי משמר הגבול: בתום פעילות מודיעינית ומבצעית של היחידה המרכזית של מג"ב דרום יחד עם אגף חקירות ומודיעין של משמר הגבול, נעצרו 4 חשודים, תושבי דרום הארץ, במסגרת פרשייה העוסקת בגניבות רכבים ברחבי הארץ.
במסגרת הפעילות, בשבוע שעבר, לוחמי ובלשי היחידה המרכזית של מג"ב דרום זיהו 3 מחברי החולייה פורצים "על חם" למשאית בעיר ראשון לציון ומעמיסים סחורה על רכבם. אחרי מרדף שהתנהל אחר רכב החולייה, הצליחו לוחמי ובלשי היחידה לחסום את רכב החולייה, ולאחר מרדף רגלי נעצרו החשודים ונתפסה סחורה מרובה.
 
בהמשך הפעילות, היום (חמישי) לפנות בוקר, לוחמי ובלשי היחידה ביצעו מעצר של חשוד נוסף יחד עם שוטרי מחוז דרום, בעודו היה במהלך נסיעה בכביש בדרום הארץ, אשר נקשר לאירועי גניבות רכבים במחוז הדרומי. בסיום המעצרים, כלל העצורים הועברו לחקירה ביחידה המרכזית של מג"ב דרום.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה