רכב
יוקרה על הכביש: פרארי חושפת בישראל את רכב החלומות -ומחירו?
באירוע אקסלוסיבי נחשפה לראשונה בישראל פרארי 12 צ'ילנדרי – רכב ה-V12 החדש של פרארי. עם ביצועים עוצרי נשימה ועיצוב עתידני. ומה מחירו?
התכשיט החדש של פרארי, פרארי 12 צ'ילנדרי, נחת בישראל. דגם ה-V12 האייקוני, המשלב ביצועים מסחררים עם עיצוב פורץ דרך, נחשף לראשונה באירוע אקסקלוסיבי ואינטימי, שנערך על ידי סמלת ללקוחות פרארי בפארק התחנה בתל אביב-יפו.
הפרארי 12 צ'ילנדרי הראשונה שנחתה בישראל ומחירה עומד על למעלה מ-3.5 מיליון ₪, היא רכב GRAND TOURER מרכב קופה, המתאים לנהיגת מסלול וגם לנהיגה יומיומית. לרכב צבע חיצוני מיוחד (אחד משלושת צבעי השקה) בשם ROSSO IMOLA וצבע פנימי דו גווני – BLUE STERLING ו-NERO עם תפרים ניגודיים בצבע.
לפרארי החדשה מנוע V12 אטמוספרי ועוצמתי בנפח 6.5 ליטרים המספק 830 כ״ס ו67.8 קג״מ, המאפשרים תאוצה מאפס למאה קמ"ש ב-2.9 שניות ותאוצה מ-200-0 קמ"ש תוך פחות מ-7.9 שניות, כשמהירות הרכב המרבית היא מעל 340 קמ"ש. אל מנוע ה-V12 מצטרפת מערכת ההנעה האחורית המתקדמת של פרארי עם תיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת 8 הילוכים ודיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה אלקטרוני. פרארי הקפידה בפיתוח צליל המנוע לשמר את המנגינה הייחודית של רצף הבעירה של 12 הצילינדרים, היוצרים יחד הרמוניה מושלמת וצליל מנוע הצורח פרארי.
מחלקת העיצוב של פרארי, בניצוחו של המעצב הראשי פלאביו מנזוני, פיסלו את יצירת המופת הזו המתמקדת בעיצוב מודרני, אלגנטי המשולבים עם יעילות אווירודינמית. הממדים, למעט האורך, דומים לקודמותיה אבל החזית המצודדת והפרופיל החלק מדגישים את האלגנטיות של מכוניות הספורט GT של פרארי.
את עיצוב הרכב משלימים חלקי מרכב חיצוני מסיבי פחמן כגון ספוילר קדמי, חצאיות צד ודפיוזר אחורי, וכן לרכב גג פנורמי וסופיות אגזוז מטיטניום. בנוסף לרכב חישוקים קלים בקוטר 21 אינץ' מקדימה ומאחורה בגימור יהלום שחור מבריק עם ברגים מטיטניום.
את עיצוב הרכב משלימים חלקי מרכב חיצוני מסיבי פחמן כגון ספוילר קדמי, חצאיות צד ודפיוזר אחורי, וכן לרכב גג פנורמי וסופיות אגזוז מטיטניום. בנוסף לרכב חישוקים קלים בקוטר 21 אינץ' מקדימה ומאחורה בגימור יהלום שחור מבריק עם ברגים מטיטניום.
בשלדה החדשה קיימים מספר חידושים ושדרוגים של פרארי כגון מערכת ההיגוי האחורי בגרסה חדשה, מערכת ה ABS Evo לשיפור תגובת הבלימה בכל מצב נהיגה וכן מערכת ה-Brake By Wire, שמחברת בין מערכת הבלימה לדוושת הבלם בצורה אלקטרונית ומאפשרת שליטה מיטבית על ביצועי הרכב. הבלמים הקרבון קרמיים מספקים ביצועי בלימה מרשימים – נדרשים רק 31.4 מטרים לעצירה מלאה מ-100 קמ״ש.
.jpg)
.jpg)
פנים הרכב כולל הגה ופאדל שיפטס מסיבי פחמן עם נורות לד להחלפת ההילוכים, 2 מושבים ספורטיביים גדולים ומרווחים, מעור ומאלקנטרה בעיצוב DAYTONA עם 18 כיווני חשמל המאפשרים אופציית למסאז׳, חימום ואוורור למושבים וביניהם תעלה מרכזית מסיבי פחמן. לוח המחוונים עוצב בקפידה וכולל שלושה מסכים דיגיטליים מופרדים לחלוטין – אחד בגודל 15.6 אינץ' לנהג וכולל את כל מערכות הרכב ומד סל״ד גדול במרכזו, מסך תצוגה מול הנוסע בגודל 8.9 אינץ' ולראשונה במכונית ספורט עם מנוע V12 בפרארי - מסך מרכזי בגודל 10.25 אינץ' השולט על כל מערכות הרכב, בהן מערכת המיזוג, כיוון הכיסאות, המולטימדיה ומערכת ה שמע משודרגת של BURMESTER עם 15 רמקולים.
עוד ב-
בפרארי 12 צ'ילנדרי מערכות הנהיגה המתקדמות ביותר המבוססות על טכנולוגיה שנלקחה היישר מגרסת הקצה של ה- 812 Competizione , עם התאמה מושלמת לדגם החדש - היגוי אחורי אקטיבי ועצמאי לכל גלגל וחיישן השלדה 6DS העובדת בהרמוניה מושלמת עם מערכת דינמיקה רוחבית הנקראת FDE 2.0 המאפשרות לנהג לקחת את המכונה לקצה ולנהוג בה בקלות רבה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


