רכב

וולוו בשיתוף פעולה ישראלי: זו המערכת שתותקן ברכביה

ענקית הרכב משוודיה תטמיע את הפיתוח של חברת טכנולוגיית הרכב הישראלית החדשנית שמאפשרת בדיקת הצמיגים, הגחון ומרכיבים חיצוניים של הרכב
כפיר אדר | 
וולוו, טסלה (צילום pixabay, unsplash, קארין אלימלך מאתר פיקיוויקי)
וולוו משיקה תכנית חדשה לציוד קמעונאים בארצות הברית במערכות אוטומטיות לבדיקת רכב, ובחרה ב-UVeye הישראלית כספקית מערך זה. התכנית נועדה לשפר את שביעות רצון הלקוח ויעילות עסקיות, ולהוסיף למוניטין של יצרנית הרכב השוודית לגבי איכות ובטיחות המוצר.
מבחינת החברה הישראלית, מדובר בבשורה משמעותית שתאפשר לה שיתוף פעולה נרחב עם יצרנית הרכב השבדית בפעילותה האמריקאית. המערכות מבוססות המצלמה במהירות גבוהה של UVeye הישראלית משלבות טכנולוגיות בינה מלאכותית ולמידת מכונה לשם בדיקת הצמיגים, רכיבי הגחון והמרכיבים החיצוניים של הרכב בכדי לאתר פגמים, חלקים חסרים ושאר נושאי בטיחות. במקביל, UVeye מגייסת עשרות אנשי תוכנה לתמוך בפריסה הנרחבת של מוצריה בכל העולם.
 
לדברי ריק בריאנט, סמנכ"ל פעילויות המכירה של Volvo Car USA, תהליך בדיקת הרכב האוטומטי מושלם תוך שניות ספורות, והוא מהיר משמעותית מבדיקות ידניות ממושכות. עובדה זו תסייע לאפשר לקמעונאים להעריך שווי של עסקאות טרייד-אין במהירות ובחסכוניות, וכמו כן לבדוק את מצבם של רכבי לקוח המגיעים לקבלת טיפול.
התכנית של Volvo Car USA מושקת אצל קמעונאים נבחרים בחוף המזרחי של ארה"ב. החברה מקווה שבהמשך תתקין במרביתם של למעלה מ-280 הקמעונאים העצמאיים שלה בארה"ב את מערכות בדיקת הרכב האוטומטיות החדשות. באפשרותם של קמעונאי Volvo להוסיף שלוש מערכות בדיקה בסיסיות של UVeye, המתוארות ע"י UVeye
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה