רכב

שיבושים בתחבורה הציבורית: זו ההודעה הדרמטית של הנהגים

ארגון הנהגים וההסתדרות הלאומית הודיעו כי במידה ולא יקבלו תשובה ממשרד התחבורה בנושא העלאת שכרם ושיפור התנאים עד יום שני, ישביתו את עבודתם: "קוראים לשרת התחבורה מירב מיכאלי לצאת מהטיקטוק ומסע יחסי הציבור שלה ולהעלות דרמטית את שכר הנהגים"
מערכת ice |  3
אוטובוס דן (צילום ויקיפדיה)
ארגון נהגי האוטובוסים בישראל הכריז היום (חמישי) על שביתה. הארגון וההסתדרות הלאומית יצאו בתגובה משותפת לאחר סיום ישיבת משא ומתן בהשתתפות משרד התחבורה שתימנע את השביתה הצפויה בתחבורה הציבורית.
"לפי התנהלות המשא ומתן ניראה שמשרד התחבורה מנסה למשוך זמן ולא באמת מנסה להביא פתרון למען אלפי הנהגים" נמסר מטעם ארגון נהגי האוטובוס, "אנחנו מאוכזבים מהתנהלות הזו שלא משאירה לנו ברירה אלא לחזור לבית הדין ולצאת לשביתה ענקית שתרעיד את המדינה".
 
עוד נמסר עוד בהודעת ארגון נהגי האוטובוסים וההסתדרות הלאומית כי: "לבקשת משרד התחבורה העברנו לו את דרישתנו בכתב והבהרנו שבמידה ועד ליום ב' לא נקבל תשובה סופית שהם הולכים לעלות את השכר ולשפר דרמטית  את תנאי עבודתנו נחזור לבית הדין לעבודה ונדרוש שביתה שתרעיד את ישראל. אנו קוראים לשרת התחבורה מירב מיכאלי לצאת מהטיקטוק ומסע יחסי הציבור שלה ולהעלות דרמטית את שכר הנהגים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נהגי האוטובוסים
    רבינה 05/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכר זנות.. העיקר חברי כנסת יושבים על התחת וכיסא מעור ומגרדים תביצים ומקבלים 40000 אלף והנהג יתחרבש מימינוס למינוס
    סגור
  • 2.
    חרטא
    שלמה רמת השרון 05/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל האיומים של שביתה זה חרטא כל הועדים מכורים לחברות לכן עזבתי מנצל עוד 4 חודשים לבטן גב בדמי אבטלה בדיוק בזמן קייץ בים אני מאשים את כל הממשלות ועכשיו את ממשלת אין שינוי צריך לעלות את השכר ל50 שקל נטו ואז יבואו המון נהגים וגם אני יחזור חחחחח
    סגור
  • 1.
    הצחיקו אותי
    רמי 05/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קודם שיהיו אוטובוסים ויגיעו בזמן..ואז שידברו על העלאה.
    סגור