קריירה ולימודים

בחירות להסתדרות: שעות אחרונות להצבעה הדרמטית

האם עופר עיני יצליח להדיח לראשונה יו"ר מכהן מזה 28 שנה?  חברי ההסתדרות בדרך להצבעה הדרמטית על זהות האיש החזק במשק הישראלי, על פי סקר של דיירקט פלוס ניצחון מוחץ ליו"ר המכהן ארנון בר דוד.  נכון לשעה 19:50 בערב הצביעו כ-247 אלף איש, שהם כ-40% מבעלי זכות הבחירה
מערכת ice | 
ארנון בר ודוד עופר עיני (צילום ויקיפדיה, פלאש 90/ יונתן זינדל, יוסי זלינגר)
הבחירות להסתדרות יצאו הבוקר לדרך. 601 אלף בעלי זכות הצבעה יכריעו מחר על זהות האיש החזק במשק, כאשר הפעם האחרונה בה נבחר יו"ר הסתדרות לא מכהן הייתה לפני 28 שנה, מאז הוא בלתי מנוצח. האם היו"ר לשעבר עופר עיני ינצח את היו"ר הנוכחי ארנון בר דוד?
קצת על הבחירות: מדובר במערכת הבחירות הגדולה ביותר בישראל שנערכת בצורה דיגיטלית.  נכון לשעה 19:50 בערב הצביעו כ-247 אלף איש, שהם כ-40% מבעלי זכות הבחירה. הנתון לשעה 19:50 בבחירות הקודמות עמד על 231,700 מצביעים.
 
הבחירות להסתדרות נערכות לראשונה באמצעות עמדות ממוחשבות, שהוצבו בתחנות הקלפי בשיתוף עם קבוצת מלם תים. הקלפיות במקומות העבודה ייפתחו כבר ב-5 בבוקר, ובמקומות המגורים בשעה 8 עד השעה 22 בלילה - סך הכול 2,031 קלפיות ברחבי הארץ. ההסתדרות תעדכן מדי שעתיים מהם אחוזי ההצבעה המעודכנים. התוצאות הסופיות ישודרו בשידור חי בעמוד הפייסבוק של ההסתדרות.
חברי ההסתדרות יכריעו על זהותו של היו"ר הבא: האם ארנון בר דוד, היו"ר המכהן, שנחשב "חיוור" יחסית ונמנע מעימותים כדי להגיע להסכמות ופשרות, או היו"ר הקודם, עופר עיני, שכבר הביע ביקורת על הפן הלא-לוחמני של ההסתדרות ואף דורש העלאה של שכר המינימום ל-7,000 שקל.
 
הבחירות הן לא רק ליו"ר ההסתדרות, אלא על כלל מוסדות הנבחרים של ההסתדרות ונעמת. כך, כך חבר הסתדרות ושמשלם דמי חבר, יוכל לבחור בבחירה ישירות את יו"ר ההסתדרות ואת הסיעה בוועידת ההסתדרות ומועצות המרחבים. חברות ההסתדרות ראשיות לבחור גם את הסיעה בנעמ"ת שתבחר לאחר מכן את יו"ר נעמ"ת. בין המתמודדות לוועידת נעמ"ת גם חברת הכנסת לשעבר מיכל בירן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה