רכב

מאות אלפי נהגים בדרך למוסך: זו הסיבה לריקול הענק

מרצדס ודיימלר ואנס מציידות רכבים בפונקציית קריאת החירום eCall מאז 2012, והיישום שלה בכל מבחר של כל יצרני הרכב הוא הסיבה לקריאה האחרונה שלה לנהגים להגיע לתיקון ונוגעת ל-254,800 כלי רכב
מערכת ice |  2
מרצדס. כלמוביל (צילום יח"צ)
שגיאה בתוכנת כרטיס מודול זיהוי המנוי של מודול התקשורת עלולה לגרום לכשל בחיבור הרשת הסלולרית, להשבית את מערכת ה-eCall. מערכת eCall מושבתת עלולה למנוע ממישהו ליצור קשר עם מוקד שירותי החירום במקרה חירום, מה שעלול לעכב את גורמי החירום ולהגביר את הסיכון לפציעה. בשל תקלה כזו, מרצדס ודיימלר הכריזו על ריקול ענק לכ-255 אלף רכבים.
כלי רכב שהושפעו מהריקול כוללים שנת דגם 2017-22 מרצדס בנץ, מרצדס-AMG ומרצדס-מייבאך CLA, GLA, GLE, GLS, SLC, A-Class, AMG GT, C-Class, E-Class, S- רכבי Class, SL-Class, GLC, CLS, GLB, G-Class, Metris ו-Spinter, כמו גם טנדרים של Freightliner Sprinter.
 
התיקון יכול להתבצע באחת משתי דרכים: באמצעות עדכון באוויר או באמצעות הסוחר. עבור מכוניות מרצדס ורכבי שטח, הבעלים יקבלו הודעה ב-19 ביולי, עבור טנדרים של מרצדס-בנץ ופרייטלינר, הבעלים יקבלו הודעה ב-20 ביוני.
לשאלות נוספות, בעלי מכוניות ורכבי שטח של מרצדס יכולים להתקשר למרצדס-בנץ בטלפון, בעלי הטנדרים של מרצדס-בנץ ופרייטלינר יכולים להתקשר לדיימלר ואנס בטלפון וניתן לבקר באתר האינטרנט כדי לבדוק את מספר זיהוי ברכב שלך וללמוד עוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    התקלות של קבוצת צ'מפיון בגירים התקולים שלהם
    חיים 06/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסון,תוך ניצול לקוחות תמימים וחסרי ידע בתחום. זה עושק, אכזבה גדולה, ממליץ ששומר כוחותיו ונפשו ירחק מסקודה סייאט גולף ועוד.... שירות מחורבן, מחירים דמיוניים ותחושה שדפקו אותך חזק בהרבה כסף
    סגור
  • 1.
    ומה יחליפו לנהגים במוסך, את ה IQ ? (ל"ת)
    דעלא 05/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור