רכב

הכביש הקטלני יעבור שיפוץ במאות מיליונים: בעיית התאונות תיפתר?

בהמשך לצוות העבודה לכביש 90 בראשות יו"ר הרבל"ד מר אבי נאור, השרים מיכאלי וליברמן סיכמו: כביש 90 ישודרג בסכום כולל של 410 מיליון שקלים
מערכת ice |  1
כביש (צילום שי משה/פלאש 90)
שר האוצר, אביגדור ליברמן ושרת התחבורה, ח"כ מרב מיכאלי, סיכמו על תקציב בסך 110 מיליון שקלים עבור שדרוג כביש 90. זאת, בנוסף ל-300 מיליון השקלים שהוקצו לטובת הרחבת הכביש במקטע של קטורה עד נחל שיטה. 
התקציב הנוסף יוקצה לפתרונות בביצוע מיידי בכל 100 הק"מ החל מנחל שיטה ועד צומת ערבה הכוללים נתיבי עקיפה, מפרצי מנוחה, תאורה ושדרוג הכביש שיביאו להפחתת תאונות הדרכים בכביש באופן מיידי. פתרונות אלה יהיו מוכנים כבר החל מאמצע שנת 2023. 
שר האוצר, אביגדור ליברמן: ״ממשלות ישראל לא הביאו עד כה פתרון להפחתת תאונות הדרכים בכביש 90, ואחרי עבודת מטה מקצועית יחד עם שרת התחבורה גיבשנו לראשונה פתרון בר יישום, אפקטיבי ומהיר שיתבצע ללא עיכובים. אנחנו מבינים וקשובים לכל הצרכים של הנוסעים בכביש 90 ומחויבים לעשות הכל בכדי  לפתור את כל הבעיות הבטיחותיות שקיימות היום אשר מסכנות את כולנו״.
 
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי: "הבטחנו וקיימנו - כביש הערבה ישודרג לאורך כל אורכו. אני שמחה על ההירתמות של שר האוצר לקדם יחד את הצעדים הקריטיים האלה לשמירה על חיי הנוסעות והנוסעים. כביש 90 גבה קורבנות רבים והוא גם כביש חשוב במיוחד לתושבות והתושבים באילת ובדרום הארץ. לכולןם, מגיע שהכביש הזה יטופל כראוי סוף סוף ".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבל שרק עכשיו
    אורי 06/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שרק עכשיו התעוררתי. מצביעים רוצים לראות שינויים ואחד העיקריים ביניהם הוא כביש חדש. השינוי הזה היה חייב להיות מבוצע מידית ולא אחרי שנה
    סגור