רכב

בן אפלק בהלם: בנו בן ה-10 עשה תאונה בלמבורגיני

בן אפלק וג'ניפר לופז נסעו יחד עם בנו של בן לסוכנות רכבי יוקרה, שם הילד נכנס להתקף שובבות על ההגה - ונכנס עם הלמבורגיני היוקרתית בב.מ.וו חונה
מערכת ice |  1
מכונית למבורגיני (צילום brgfx / freepik)
ילדו בן ה-10 של בן אפלק, סמואל גארנר, נקלע להתקף שובבות קטן יחד עם אביו, שהחליט לקפוץ למושב הנהג בלמבורגיני היוקרתית שלו, שהייתה מונעת. הילד ניסה לקחת רוורס, אך לצערו הרב נכנס במכונית שעמדה מאחור. 
בן, יחד עם ג'ניפר לופז, נסעו אתמול (שני) עם בנו של אפלק לסוכנות להשכרת רכבי יוקרה בלוס אנג'לס. מתמונות שעלו ברשתות החברתיות נראה שהפגוש של הלמבורגיני נפגע בצידו אחרי שנכנס ברכב ב.מ.וו שעמד שם.
 
קשה לראות מה היה מהתמונות שפורסמו אבל סם קפץ מהרכב ישר יחד עם בן כשהם ניגשים לראות האם יש נזק אפשרי. סוכנו של בן אפלק סיפר ל-TMZ כי "לא היה נזק והכל בסדר". בסופו של דבר האירוע הסתיים בשלום ולא נגרם נזק רציני לרכוש או לאדם.
 
כזכור, אחרי שביטלו את האירוסין שלהם לפני למעלה מ-20 שנה העליזות, אפלק ולופז חזרו והתארסו מחדש לפני כארבעה חודשים עם קאמבק מהסרטים - פשוטו כמשמעו. הרומן בין לופז לאפלק החל אי שם בשנת 2001, כשהשניים נפגשו לראשונה על סט הצילומים של הסרט "אהבה מחוץ לחוק", ומאז היחסים ביניהם ידעו כאמור עליות ומורדות עד הקאמבק המפתיע לאחרונה. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סמואל גארנר?
    מבולבל סקרן 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם הוא הבן של בן אפלק,אז למה השם משפחה שלו גארנר?
    סגור