רכב

טסלה ממשיכה לקרוס: אילון מאסק בצעד דרמטי במיוחד

אילון מאסק אישר כי חוסר הוודאות הכלכלית ישפיע על טסלה, ואכן, הוא החליט על קיצוץ בכוח אדם אחרי שהחל לפטר עובדים, ובמקביל החברה חזרה בה הצעות שהגישה למועמדים לגיוס. שני עובדים תובעים את החברה על פיטורים שלא כחוק: "ספגתי חתיכת אגרוף לבטן"
מערכת ice |  1
טסלה ממשיכה לקרוס (צילום shutterstock, יוטיוב/ World Government Summit)
אילון מאסק אישר לפני מספר שבועות כי חוסר הוודאות הכלכלית עלול להשפיע על טסלה, והיום (שני) הוא החל ליישם את האמירות שהוא כשהחליט על קיצוץ בכוח אדם, כך על פי דיווח באתר Business Insider.
טסלה כבר פיטרה עובדים חדשים שהחלו לעבוד אצלה לפני מספר חודשים, ובמקביל חזרה בה מהצעות שהגישה למועמדים לגיוס. בד שהחל לעבוד בטסלה בתחילת שנת 2022 - ופוטר, אמר: "הייתי בהלם מוחלט כשאמרו לי שמפטרים אותי. הייתי מנהל בחברה, והייתי בטוח שהמשרה שלי בטוחה".
 
עוד אמר העובד כי "הם טענו שהפיטורים מבוססים על ביקורת ביצועים, אבל זה לא נכון כי הייתי בטסלה רק כמה חודשים וטרם הוגדרו לי יעדי ביצוע לביקורת. שאלתי מדוע החליטו לפטר דווקא אותי? אבל הם סירבו לענות לי. התהליך בהחלט לא היה הוגן כי מעולם לא קיבלתי את הצוות שביקשתי".
בתוך כך, שני עובדים לשעבר בחברה תובעים את טסלה בטענה שהחברה הפרה את החוק הפדרלי בכך שפיטרה מאות עובדים בהתראה קצרה שלא כחוק. ג'ון לינץ' וקסטון הארטספילד, שהגישו את התביעה, טוענים שלפחות 500 מחבריהם למפעל של טסלה בנבדה פוטרו מעבודתם.
 
איאן אבשייר, שעבד במחלקת גיוס העובדים של החברה, פרסם פוסט בלינקדאין, בו מתח ביקורת נוקבת על טסלה: "לעזאזל, ספגתי חתיכת אגרוף לבטן. ביום שישי אחר הצהריים נכללתי ברשימת הפיטורים של טסלה, שבועיים בלבד אחרי שהתחלתי לעבוד בחברה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זוכרים את בטר פלייס
    פלוני אלמוני 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה? שידור חוזר רק גרוע יותר? לפחות למי שיש עדיין יש רנו פלואנס חשמלים יכול עדיין לנסוע, מה יהיה אם חברת טסלה תהייה בפשט"ר , הרכב נשלט ממרכז החברה (ללא מרכז פעיל הרכבים יכולים להיות במקרה הטוב גרוטאות במקרה הרע זבל לסביבה).
    סגור