דיגיטל וטק

טסלה בצעד פורץ דרך: תשיק רובוט דמוי אדם

טסלה ואילון מאסק יוצרים רובוט דמוי אדם ("טסלה בוט") שיושק בספטמבר. לטענת מאסק, הוא פותח כך שבני אדם יוכלו לגבור עליו ולהכריע אותו במידת הצורך, אך הדגיש שהוא לא יהווה כל איום מכיוון שהבקרות שלו יהיו מבוזרות
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום יוטיוב/ pexels, Insider News)
עד לאן הטכנולוגיה עוד יכולה להגיע? שימו לב לזה - טסלה יוצרת רובוט דמוי אדם שיהיה מוכן עד סוף חודש ספטמבר. המנכ"ל אילון מאסק הודיע על "יום AL" של החברה, שיתקיים ב-19.8 ובוא טסלה תציג פרויקטים של החברה בהם "עדכונים מגניבים".
האירוע בשנה שעברה התמקד בתוכנית לנהיגה עצמית, אך גם הכריז על תוכניות לרובוט דמוי אדם "טסלה בוט" - המכונה "טסלה אופטימוס". יום הבינה המלאכותית השני נדחה אז ל-30 בספטמבר, כשמאסק כתב בטוויטר: "ייתכן שיהיה לנו אב טיפוס של Optimus שעובד עד אז".
 
במהלך ראיון בפורום הכלכלי של קטאר ביום שלישי האחרון, אמר מאסק כי החברה "מתקדמת" לעבר אב טיפוס עובד. "טוב, אני מקווה שיהיה לנו אב טיפוס מעניין להראות לאנשים", אמר. "יש לנו צוות מוכשר מאוד בטסלה שאני עובד איתו מקרוב כדי שיהיה אב טיפוס של רובוט דמוי אדם מוכן עד סוף ספטמבר, ואני חושב שאנחנו עומדים ביעד עד לנקודה הזאת".
 
הוא גם רמז שהם יציגו דברים אחרים באירוע כדי להוכיח שטסלה היא "חברת בינה מלאכותית בעולם האמיתי". מאסק אמר בראיונות קודמים שהוא מאמין שהגרסה הראשונה של הרובוט תתחיל בייצור מתישהו ב-2023 ותוכל לבצע משימות כמו איסוף מצרכים. הוא הסביר שאופטימוס פותחה כך שבני אדם יוכלו לגבור עליה ולהכריע אותה במידת הצורך, אך הדגיש שהיא לא תהווה כל איום מכיוון שהבקרות שלה יהיו מבוזרות.
 
מאסק הסביר כי הרובוטים "יכולים לפתח עם הזמן אישיות שהיא ייחודית. זה לא שכל הרובוטים זהים", טען מנכ"ל טסלה, שצפויה גם לספק עדכונים על מחשב העל Dojo שלה, שנחשף במהלך יום הבינה המלאכותית של השנה שעברה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה