רכב

המטענים של טסלה הופכים ללא חוקיים: זו הסיבה להחלטה

נהגים רבים של טסלה בגרמניה נדהמו לגלות כי עמדות הטעינה שהם רגילים אליהן נפתחו גם לקהל יעד של מכוניות חשמליות אחרות תמורת סכום קבוע. אז מה הבעיה? כל תחנת טעינה שבה מחויב זרם טעינה לפי קילוואט שעות חייבת לעמוד בחוק הכיול בגרמניה
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום vecteezy, יוטיוב/ Insider News)
פארק הטעינה הילדן, שנמצא בסמוך לעיר דיסלדורף שבגרמניה, הוא יעד פופולרי במיוחד עבור נהגי טסלה. אבל עכשיו מגיעים יותר ויותר נהגים שאינם נוהגים בטסלה לתחנות הטעינה ויוצרים עומסים רבים על המקום.
הסיבה לכך היא שיצרנית הרכב האמריקנית של אילון מאסק פתחה את אתר עמדות הטעינה גם עבור מותגי רכבים חשמליים אחרים תמורת 70 סנט לכל קילוואט שעת חשמל. אז מה הבעיה? תחנות הטעינה של טסלה מופעלות באופן לא חוקי מכיוון שהן מפרות את חוק הכיול.
 
לקוחות אינם יכולים לסמוך על חיוב עבור כמות החשמל המדויקת. כל תחנת טעינה שבה מחויב זרם טעינה לפי קילוואט שעות חייבת לעמוד בחוק הכיול בגרמניה, כלומר להיות בעלת מד שמודד במדויק את הזרם הטעון. זה חל על המרחב הציבורי, אבל גם על החברה והחצרות הפרטיים.
 
מצד שני, כל מי שמחייב בתעריף אחיד או נותן את זרם הטעינה יכול להתעלם מחוק הכיול. כי הלקוח יודע מראש בדיוק על מה וכמה הוא משלם. כעת, טסלה עומדת בפני מלכוד כאשר צרכנים רבים של הרכבים החשמליים שלה בגרמניה זועמים, והעמדות נותרות מפוצצות ברוב שלבי היממה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה