כסף וצרכנות

טסלה מפסיקה לקבל הזמנות? זה הדגם שלא תוכלו לקנות

דגם לונג ריינג' 3 של ענקית הרכב האוטונומי לא ישווק יותר ללקוחות, זאת כדי שהחברה תוכל להמנע מיצירת זמני אספקה ארוכים במיוחד עבור הלקוחות
מערכת ice |  1
טסלה (צילום vecteezy, יוטיוב/ tesla)
טסלה החליטה להפסיק לקבל הזמנות חדשות לדגם 3 Long Range שלה, אחד הדגמים הפופולריים ביותר בארצות הברית ובקנדה. יצרנית הרכב אימצה את המודל העסקי החדש הזה כדי להימנע מיצירת זמני אספקה ​​ארוכים במיוחד עבור הלקוחות.
כרגע יש ביקוש אדיר להזמין רכבים חשמליים ככל שהטכנולוגיה הופכת למיינסטרים יותר, ובטווח הקצר, רכב חשמלי צומח בפופולריות עקב עליית מחירי הדלק והתמריץ הפדרלי החדש של EV שצפוי להפוך לחלק מהחוק האמריקאי בכל רגע.
 
עבור טסלה, העלייה בביקוש הביאה לעלייה משמעותית בקצב ההזמנות שלה במספר אזורים בארצות הברית, זאת למרות מספר עליות במחירים בכל הדגמים של טסלה בשנתיים האחרונות.
במאי, מנכ"ל טסלה אילון מאסק הזהיר כי טסלה עשויה להפסיק לקבל הזמנות על רכבים מסוימים בגלל זמני אספקה ​​ארוכים ככל שהצבר יגדל. כפי שניתן לראות בעמוד ההזמנה באתר הרשמי של טסלה, דגם 3 Long Range כעת באפור ולא ניתן לבחור להזמנה. טסלה הוסיפה הערה כי היא תהיה "זמינה ב-2023".
דגם 3 Long Range הוא אחד מכלי הרכב הפופולריים ביותר של טסלה. בהתבסס על האזהרה של מאסק, סביר להניח כי ליצרנית הרכב יש כעת צבר גדול מספיק עבור הדגם, כך שלא הגיוני לקבל הזמנות נוספות עד שיצליח לעבור אותו. טסלה גם הסירה את התמחור של הרכב לעת עתה. לפני העדכון של היום, המחיר היה 57,990 דולר. סביר להניח שהמחיר יעודכן כאשר טסלה תפתח מחדש את ההזמנות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שאלה
    רומן 08/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם יש דיווח רשמי? על סמך מה אתם מסתמכים? זו הכתבה היחידה שראיתי לגבי זה.
    סגור