רכב

עיריית תל אביב מחלקת קנסות: עשרות אלפי רוכבים הסתבכו

מספר הכלים החשמליים שהוחרמו בחודשים האחרונים לאחר שנסעו על המדרכה: 1,091. מספר הדוחות שניתנו לרוכבים באופן בלתי חוקי: 16,250. מדובר במאות אלפי שקלים לעירייה
מערכת ice | 
קורקינטים (צילום מערכת אייס)
עיריית תל אביב יפו פרסמה היום (שלישי) ברשתות החברתיות, כי כחלק ממלחמתה של העירייה ברכיבה לא חוקית של קורקינטים ואופניים חשמליים על המדרכה, היא בחרה לעדכן את התושבים בהמשך מאמצי האכיפה בתקופה האחרונה.
בפוסט בפייסבוק הוסבר: "חל מהשבוע הוכפלו מספר הפקחים שמחלקים דוחות ומחרימים כלים לרוכבים באופן לא חוקי, תוך שילוב של סיירי הסיירת לביטחון עירוני שהוכשרו למשימה. מאמצי האכיפה ירוכזו, בין היתר, בשעות הבוקר בסמוך למוסדות חינוך. מבצעים ממוקדים נערכים ויערכו ביפו, בדגש על שדרות ירושלים".
 
כמו כן, הוסבר כי מספר הכלים החשמליים שהוחרמו בחודשים האחרונים לאחר שנסעו על המדרכה: 1,091. מספר הדוחות שניתנו לרוכבים באופן בלתי חוקי: 16,250. הוסבר: "נזכיר כי בסמכותה של העירייה לאכוף רכיבה אסורה על המדרכה, ואילו כל אכיפה של רכיבה אסורה בכביש היא באחריות משטרת ישראל ואנחנו קוראים לתגבור האכיפה גם בכבישים".
בעירייה כתבו: "נכון, לא נצליח להגיע לכל פינה בעיר, אבל נמשיך לעשות ככל האפשר בשביל ליצור מרחב בטוח ותרבות רכיבה אחרת. כזאת שתהיה לא רק חוקית, אלא גם מתחשבת וזהירה יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה