רכב

הרץ ורייבין אי איי מכריזות על פיילוט משותף

חברת השכרת הרכבים הרץ בחרה בחברת רייבין אי איי לצורך פיילוט, אשר אמור לשפר את חוויית הלקוח במהלך הבדיקה, ואף את יעילותה
מערכת ice | 
הרץ (צילום פייסבוק)
רייבין אי איי (Ravin AI) הודיעה היום (רביעי) כי הרץ, אחת מחברות השכרת הרכבים הגדולה בעולם, בחרה לצאת בפיילוט עם הטכנולוגיה של רייבין אי איי, המבוססת בינה מלאכותית. שיתוף פעולה זה אמור לשפר לא רק את חוויית הלקוח במהלך הבדיקה, אלא גם את יעילותה, האובייקטיביות והסטנדרטיזציה במהלכה.
הטכנולוגיה של רייבין אי איי מייצרת דוח מצב אמין יותר מעין אנושית, שניתן להפקה תוך שניות בודדות וחוסך ללקוחות את הטרחה ועוגמת הנפש הכרוכים בבדיקת רכב ידנית. הטכנולוגיה של רייבין ניתנת לשימוש בעזרת מצלמות טלפונים ניידים ומצלמות במעגל סגור, היוצרות סריקה מקיפה של הרכבים ב-360 מעלות, תוך שימוש באלגוריתם למידה ובשילוב מידע על דגמי הרכבים כדי להעריך את מצבם.
 
דניאל אדמן, מנהל פרויקטים בהרץ שוודיה אמר: "בדקנו טכנולוגיות שונות המתמקדות באוטומציה ובדיקת רכבים, והטכנולוגיה של רייבין אי איי הוכחה כמקיפה ויעילה מאוד בהיקף הבדיקה שהיא מספקת. אנו נרגשים ומקווים כי השימוש בטכנולוגיה חדשה זו יחל בקרוב וכי היא תשרת את לקוחותינו בעתיד".
ניל אליסטון, סמנכ"ל מסחרי ברייבין אי איי ברך: "אנו שמחים לשתף פעולה עם מותג מוביל וחושב קדימה כמו הרץ. בדיקות רכב הן מרכיב קריטי במחזור החיים התפעולי של השכרת רכבים, והכלים של רייבין יספקו טכנולוגיה מתקדמת התומכת במספר שלבים בתהליך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה