רכב

חברת אינשורטק ישראלית משיקה את מוצר ביטוח הרכב בארה"ב

במסגרת הצעת הערך שלה, תציע למונייד ביטוח רכב מבוסס טכנולוגיית טלמתטיקה, המאפשרת איסוף מידע מדויק בזמן אמת על דפוסי נהיגה של כל מבוטח
מערכת ice |  1
למונייד (צילום פייסבוק/Lemonade)
חברת האינשורטק Lemonade (למונייד) מודיעה היום (חמישי) על כניסתה למדינת טקסס עם מוצר ביטוח הרכב. בכך מצטרפת טקסס למדינות נוספות בארה״ב דוגמת טנסי, אילינוי ואוהיו, בהם למונייד מציעה את כלל מוצרי הביטוח שלה. לפי חברת המחקר Statista ונכון לשנת 2020, בטקסס יש למעלה מ-17 מיליון נהגים מורשים, מה שהופך אותה למדינה השנייה בגודלה בארה״ב מבחינת כמות הנהגים המורשים. כמו כן, היא מביאה עימה אתגרים רבים העומדים בפני בעלי המכוניות הכוללים עליית מחירי הדלק, עומסי תנועה קשים ותנאי מזג אוויר קיצוניים.
במסגרת הצעת הערך שלה, תציע למונייד ביטוח רכב מבוסס טכנולוגיית טלמתטיקה. הטכנולוגיה מאפשרת איסוף מידע מדויק בזמן אמת על דפוסי נהיגה של כל מבוטח, ומדרגת את אופן הנהיגה על פי קריטריונים כגון: מספר הפעמים שלחצו על הברקס, כמה פעמים עברו על המהירות המותרת, נסיעות על כביש מהיר, מספר התנועות החדות וכדומה. זאת בניגוד לחברות הביטוח המסורתיות, אשר מבססות את התמחור ע״י הכללות גסות של קבוצות אוכלוסיה כגון גיל, מגדר וכו׳, מה שמגביל אותן בתמחור מדוייק של כל נהג על פי רמת הסיכון שלו.
 
כמו כן, מציעה החברה תהליך תביעות המאפשר ללקוחות להגיש תביעות תוך דקות ספורות, ובעת הצורך לקבל את כל הסיוע הנדרש - החל משירותי גרירה, טעינת חירום לסוללת EV, יכולת מעקב אחר תיקונים, עבודות פחחות ועוד. יתרה מכך, נהגים המבצעים בחירות ידידותיות לסביבה, כמו נהיגה בקילומטרז׳ נמוך או בעלי רכב היברידי או חשמלי, יוכלו להינות מביטוח רכב במחיר מוזל.
לדברי שי וינינגר, מייסד שותף ומנכ״ל משותף: "טקסס מהווה הזדמנות מדהימה ללמונייד גם בגלל נתח השוק הגדול שלה, וגם מפני שזו המדינה הבאה בה אנו מציעים את כלל מוצרי החברה, בהתאם לאסטרטגיית החברה לגדול עם הלקוחות. אנו רואים עלייה של יותר מ-50% במכירות הצולבות בשווקים בהם אנו מציעים את מוצר ביטוח הרכב שלנו, וכבר היום יש עשרות אלפי לקוחות ברשימת ההמתנה למוצר ביטוח הרכב בטקסס. אנו בטוחים שעם התרחבות החברה, מוצר זה יהפוך לפתרון ביטוח הרכב הטוב ביותר בשוק״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אף חברה לא אמורה לאסוף מידע כזה רגיש על הלקוחות
    ממש לא 12/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסוך זה ישמש כנגדנו
    סגור