רכב

גאווה ישראלית: ענקית הטכנולוגיה כחול-לבן בשת"פ עם החברות הגדולות בעולם

עומר כילף, מנכ"ל ומייסד שותף של Innoviz: "אנו נרגשים להציג את טכנולוגיית ה-LiDAR המתקדמת שלנו, המאפשרת אוטונומיה למגוון יישומים שאינם רכבים באמצעות טווח הולך וגדל של לקוחות ושותפים ברחבי העולם"
מערכת ice | 
עומר כילף (צילום David Garb)
Innoviz Technologies, החברה הישראלית המובילה בעולם את תחום ה-LiDAR, תחשוף בכנס הטכנולוגיה השנתי בלאס וגאס את שיתופי הפעולה יוצאי הדופן שלה בתחום עם שותפותיה הגדולות ברחבי העולם. אחרי שיתופי פעולה עם ענקיות בתחום הרכב כמו BMW ופולקסווגן, INNOVIZ פורצת לתחומים חדשים ותציג את מרביתם בתחילת החודש הבא.
Innoviz תארח הדגמות של InnovizOne LiDAR עבור יישומים שאינם רכבים בדוכן מס' 6553 שלה בתערוכת מוצרי האלקטרוניקה (CES), 5-8 בינואר 2023, בלאס וגאס, נבאדה, כמו כן החברה תארח גם מצגות שותפים בדוכן שלה, שיציגו כיצד הם פורסים את מוצרי Innoviz LiDAR בתעשיות. המוצר המוביל של החברה, InnovizOne, עומד בדרישות המחמירות ביותר של תעשיית הרכב לביצועים ובטיחות. הוא קשיח, חסכוני בצריכת החשמל, קל משקל, בעל ביצועים גבוהים וניתן לשילוב חלק, מה שהופך אותו לאידיאלי לאפשר מגוון רחב של מקרי שימוש שאינם רכבים הדורשים פתרונות מתוחכמים. השותפים הגלובליים של Innoviz מבצעים פיילוט של InnovizOne עבור יישומים שאינם רכבים, לרבות ערים חכמות, נמלים, תשתיות ויישומים תעשייתיים, אספקה ועוד.
 
עומר כילף, מנכ"ל ומייסד שותף של Innoviz: "אנו נרגשים להציג את טכנולוגיית ה-LiDAR המתקדמת שלנו, המאפשרת אוטונומיה למגוון יישומים שאינם רכבים באמצעות טווח הולך וגדל של לקוחות ושותפים ברחבי העולם. ההדגמות והמצגות המרתקות הללו ב-CES יעבירו את היכולות המתקדמות של ה-LiDAR שלנו וידגישו את רוחב היישומים שבהם הוא יכול לתמוך".
שיתופי הפעולה וההדגמות שיוצגו:
- Sensagrate תציג את פתרון מערכת התחבורה החכמה שלה, SensaVision, שנמצא כעת בפיילוט עבור פרויקטים של ערים חכמות בקליפורניה ובאריזונה כדי לקדם את בטיחות הולכי הרגל והנהגים באמצעות ניתוח תנועה ואיסוף נתונים אינטליגנטיים. פלטפורמת Sensavision של Sensagrate, המופעלת על ידי InnovizOne LiDAR, תלכוד ותעבד באופן פעיל נתונים במהלך ההדגמה בכנס מעל עמוד רחוב מדומה כדי שהמשתתפים יוכלו לצפות בחומרה, כמו גם במה שהחומרה "רואה" בזמן אמת באמצעות לוּחַ.
- HiRain Technologies תציג את יחידת החיישנים המתקדמת שלה, המשתמשת ב-InnovizOne LiDAR וברשת העצב הקונבולוציונית שלה כדי לפתח את היעילות התפעולית ובטיחות הנמלים, תוך ניטור התנועה ממעוף הציפור. מערכת זו נמצאת כעת בשימוש במספר נמלים בסין כדי לשפר את היעילות התפעולית, להפחית סיכונים ולשפר את בטיחות העובדים.
- Outsight, מומחית אירופית בבינה מרחבית תלת מימדית, תציג בדוכן את תוכנת הבינה המרחבית שלה, שתראה כיצד עיבוד הקצה בזמן אמת ויכולת הענן שלה משלבת ביעילות נתוני 3D InnovizOne LiDAR עבור כל תשתית, יישום תעשייתי או רכב.
- Whale Dynamics תציג פלטפורמת נהיגה אוטונומית בעלת InnovizOne LiDAR ברמה 4, המיועדת לרכבי נוסעים, רכבי משלוח אוטונומיים ורכבי בדיקה הניתנים לנהיגה. צוות Whale Dynamics ישתף כיצד הפלטפורמה מפרשת את סביבת הרכב כדי להדריך כלי רכב באמצעות טכנולוגיית נהיגה אוטונומית מלאה.
Innoviz גם תארח מצגות יומיות ב-CES עם שותפיה הגלובליים. המפגשים האינפורמטיביים הללו יתעמקו יותר ביישומים עבור פתרונות Innoviz LiDAR, כולל הדגשת מקרי מבחן מפריסות פרויקטים בעולם האמיתי. לוח הזמנים המלא נמצא בקובץ המצורף ובתמונה מטה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה