רכילות עסקית

קהילת יזמי הסטארטאפים הגדולה בעולם חגגה בנמל תל-אביב

מסיבת הקיץ השנתית של קהילת יזמי הסטארטאפים מהגדולות בעולם נערכה בנמל תל אביב. בין ההייטקיסטים שהגיעו מנכ"ל אינוביז, סמנכ"ל הענן של אורקל ישראל ועוד בכירים בעולם הסטארטאפים הישראליים
מערכת ice | 
אסף סובול, עומר כילף, שחר מטורין, וטלי פורת קפלן (צילום שני כהן)
מסיבת הקיץ השנתית של ארגון Startup Grind, קהילת הסטארטאפים מהגדולות בעולם, משכה אליה יזמים ישראלים רבים שהגיעו כדי להיפגש, לרקוד באויר הפתוח, ובעיקר לחזק את הנטוורקינג (מערכות הקשרים) שלהם עם השותפים / המשקיעים הבאים.
בין הדוברים שעלו לברך את ההייטיקיסטים היו עומר כילף, מנכ"ל ומייסד Innoviz, חברת האוטו-טק הישראלית שנסחרת בנאסד"ק, ואסף סובול, סמנכ"ל ענן בחברת אורקל ישראל, ושגריר של "Oracle for Startups" , תוכנית הסטארטאפים הגלובלית של אורקל בישראל. אסף סיפר לקהל, שהענן (הדאטה סנטר) הישראלי של אורקל ייפתח בקרוב בירושלים, והזמין את היזמים הישראלים לנסות את רמת הביצועים הגבוהה שלו שתתמוך בחדשנות שהם מייצרים מבלי להתפשר על אבטחה.
שחר מטורין, מנהל Startup Grind בישראל, ובעצמו יזם ומנכ"ל של הסטארטאפ Crumbiz , הזכיר לכל המשתתפים שחשוב שייצאו מהמסיבה אחרי שהכירו לפחות חבר/ה אחד חדש/ה, שיהיה השותף או המשקיע, או החיבור הטכנולוגי החדש שלהם. הוא גם הזמין את היזמים להתנסות באפליקציה של קראמביז, שמנהלת וממנפת רשתות קשרים עסקיים.
קהילת Startup Grind מונה יותר מ-3.5 מליון חברים, מתוכם כ-2 מליון יזמים ב-600 ערים וב-125 מדינות. מסיבות הקהילה מניבות מדי שנה עשרות חיבורים – שותפים חדשים, משקיעים, וחיבורים טכנולוגיים. המסיבה בתל-אביב נחשבת לאחת הטובות של startup Grind.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה