רכב

ג'נגו מצטרפת למהפכת ביטוחי הרכב בהתאמה אישית

שיתוף פעולה חדש בין חברת הבינה מלאכותית ג'נגו קונקטיביטי לסוכנות לביטוח מובילה, המתמחה בביטוח ציי רכב כבדים. במסגרת ההסכם ג'נגו תתקין את מערכת ה-VuDrive שפיתחה על מנת להפחית תאונות
מערכת ice | 
עופר סוחמי (צילום יח"צ)
ג'נגו קונקטיביטי, חברת AI מובילה בתחומה, העוסקת בפיתוח תוכנה המנטרת את פנים הרכב באמצעות מצלמה, הודיעה כי התקשרה בהסכם שיתוף פעולה עם סוכנות לביטוח מובילה, המתמחה בביטוח ציי רכב כבדים בישראל. באמצעות התקנת מערכת ה-VuDrive, שפיתחה ג'נגו בקרב לקוחות סוכנות הביטוח, היא תוכל להגדיר את תנאי הביטוח לפי איכות הנהיגה של כל נהג ורכב בצי ולטייב את תיק הביטוח שלה.
לפי ההסכם, סוכנות הביטוח תציע ללקוחותיה להתקין את מערכת ה-VuDrive שפיתחה ג'נגו במטרה להפחית תאונות באופן משמעותי. לקוחות סוכנות הביטוח, אשר יתקינו את מערכת ה-VuDrive ברכביהם, ייהנו מתנאים מועדפים בתנאי הביטוח המקיף והחובה.
 
ההסכם נחתם לשנה ובמהלך תקופה זו, סוכנות הביטוח מעריכה שיותקנו למעלה מ-1,000 מערכות של מוצר ה-VuDrive בכלי רכב כבדים של לקוחותיה. לסוכנות הביטוח ניתנה בלעדיות לחצי השנה הראשונה של שיתוף הפעולה ובכפוף להתקנת לפחות 350 מערכות בתקופה, תמשך הבלעדיות לתקופה של שנה. לצדדים תינתן אפשרות להאריך ההסכם.
עופר סוחמי, מנכ"ל ג'נג'ו, מסר: "אנו עדים לטרנד עולמי של אימוץ מערכות בטיחות ברכב על ידי חברות הביטוח שרבות מהן מעניקות תנאים מועדפים לרכבים בהם הותקנו מערכות אלה. מערכת ה-VuDrive של ג'נגו מדגימה ערך משמעותי לציי רכב לזיהוי ושיפור נהיגה מסוכנת, תיחקור והפחתת תאונות. חברות הביטוח מעוניינות לבטח נהגים זהירים שאינם מוסחים בקלות בעת הנהיגה ומוזילות עבורם את פוליסת הביטוח כחלק ממהפכת הביטוח המותאם אישית. אנו שמחים להיות חלק ממהפכה זו, להוביל את שיפור הנהיגה ולהפחית תאונות דרכים תוך הוזלת העלויות ללקוח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה