תקשורת ומדיה

חברת פיתוח התוכנה הישראלית מתרחבת בהשקעה של 4 מיליון שקל

החברה הישראלית בעלת ההתמחות בפיתוח תוכנה ושירותי מיקור חוץ מעמיקה את התרחבותה במזרח אירופה, ותגייס השנה בבולגריה לבדה כ-200 עובדים מקומיים נוספים למרכזה הקיים במדינה
מערכת ice | 
אבטחת ענן (צילום freepik)
חברת ALLSTARSIT חברת פיתוח תוכנה ושירותי מיקור חוץ ישראלית הפועלת במזרח אירופה הודיעה לאחרונה על השקעה נוספת במרכז הפיתוח הקיים שלה בסופיה, בולגריה בעלות מוערכת של כ-4 מיליון שקל. 
המרכז יהווה המשך התרחבות נוספת ביבשת שכן החברה מתפעלת האב טכנולוגי בפולין, ומרכזי פיתוח באוקראינה, רומניה, צ'כיה, סלובקיה ופורטוגל בהם למעלה מ-1000 עובדים, כולם מספקים שירותים לחברות ישראליות ואמריקאיות בעיקר, בתחומי ההייטק, סייבר, טכנולוגיות ענן, פינטק, אינשורטק, מערכות רפואיות, סמיקונדקטור, מערכות ניהול, בנקאות ועוד. 
 
לדבריו של מנכ"ל החברה שלמה (סולומון) עמר, הגדלת מרכז הפיתוח הינה צעד מתבקש שכן הביקוש לאנשי פיתוח ומהנדסי תוכנה איכותיים אשר ישלימו את המחסור בכוח אדם בענף ההייטק בישראל הולך וגדל. "עם המעבר המאסיבי של טאלנטים לעבודה היברידית, עניין המיקום הפך לפחות רלוונטי, שם המשחק למי שרוצה לנצח בשוק התוכנה הוא זמינות המהנדסים ולא מיקומם. העבודה עם מאגרי טאלנטים בבולגריה, אוקראינה ופולין מאפשרת לנו לצמצם משמעותית את זמני הגיוס לכל משרה פתוחה", מוסיף עמר.  
 
את המרכז בבולגריה תנהל הגברת גאלה מרינובה כאשר בשלב הראשון יצטרפו למהנדסים במרכז הקיים כ-200 עובדים נוספים בתחומי פיתוח התוכנה, בדיקות, אנשי דבאופס ועוד.  המרכז, כאמור, יצטרף לפעילות הגלובלית המתמשכת של החברה הכוללת מרכזי פיתוח והאבים טכנולוגיים בישראל, פולין, אוקראינה, רומניה, צ'כיה, סלובקיה, פורטוגל, דובאי, פיליפינים וקולומביה. 
"בחירתה של ALLSTARSIT כמעסיק השנה לשנת 2021 על ידי אתר DOU, ביחד עם היותה בעלת ישויות משפטיות מקומיות בשווקי היעד בהן היא פועלת הופכת אותה לחברה מבוקשת הן בקרב שוק הטאלנטים המתגוררים ביבשת והן בקרב לקוחות החברה הפועלות באזור, כך שאנו צופים צמיחה לא רק בסייט בבולגריה, אלא בכל מרכזי החברה באירופה באופן כללי", רומז עמר לפעילות החברה בשנת 2023.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה