רכב

הרכבת הקלה בירושלים מושבתת: פרטי הדרמה הענקית נחשפים

דרמה גדולה מתרחשת בירושלים, זאת לאחר תאונה קשה שהתרחשה בעיר הבירה בין הרכבת הקלה לבין אוטובוס פרטי, במסגרתה לא פחות מ-13 בני אדם נפצעו ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. תנועת הרכבת באזור נחסמת נכון לשעה זו
מערכת ice | 
הרכבת הקלה (צילום ויקיפדיה)
דרמה גדולה מתרחשת היום (שלישי) בשעות הצהריים בירושלים, זאת לאחר תאונה קשה שהתרחשה בעיר הבירה בין הרכבת הקלה לבין אוטובוס פרטי, במסגרתה לא פחות מ-13 בני אדם נפצעו ופונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, כאשר תנועת הרכבת באזור נחסמת נכון לשעה זו.
על פי הודעת המשטרה: "בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת  נסיבות תאונת דרכים שארעה במעורבות אוטובוס פרטי לבין הרכבת הקלה בסמוך לצומת יהודאי בירושלים. כתוצאה מהתאונה, מטופלים 13 נפגעים באורח קל (עפ"י גורמי רפואה)".
עוד נמסר מטעם משטרת ירושלים כי "כוחות משטרה נמצאים בזירת התאונה ומכוונים את התנועה. ציבור הנהגים מתבקש להישמע להנחיות השוטרים ולבחור צירי נסיעה חלופיים". צוות של מגן דוד עשה את דרכו למקום כדי לפנות את הפצועים כאמור.
ממד"א נמסר: "בשעה 15:58 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על תאונת דרכים בין הרכבת הקלה לאוטובוס בשדרות חיים ברלב בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה בהר הצופים 12 פצועים במצב קל, בהם 7 פצועים מהרכבת הקלה ו- 5 פצועים מהאוטובוס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה