רכב

הכבישים המרכזיים בישראל נחסמים לתנועה: אלו השינויים שנאלצו להתבצע

בשל אירוע העצרת המתוכננת במוצאי שבת, 09.12.23, במוזיאון תל אביב, שד' שאול המלך 27, החל מהשעה 17:00 ייחסמו לתנועת כלי רכב מספר רחובות בתל אביב. מחר בהרצליה יחסמו שורה של רחובות בשל מסע ההלווייה לגל אייזנקוט, בנו של השר והרמטכ"ל לשעבר גדי אייזנקוט
מערכת ice |  5
חסימות כבישים (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, shutterstock)
משטרת ישראל עדכנה את הסדרי התנועה באירוע העצרת המתוכננת במוצאי שבת, 09.12.23, במוזיאון תל אביב, שד' שאול המלך 27, כאשר החל מהשעה 17:00 ייחסמו לתנועת כלי רכב הרחובות הבאים:
שד' שאול המלך ייחסם מרחוב אבן גבירול עד רחוב ויצמן לשני הכיוונים, רחוב דובנוב ייחסם מרחוב קפלן עד שד' שאול המלך לכיוון צפון, רחוב לאונרדו דה וינצ'י ייחסם מרחוב קפלן עד שד' שאול המלך לכיוון צפון.

החל מהשעה 18:30 ייחסם רחוב ויצמן מרחוב דוד המלך עד רחוב שאול המלך לכיוון דרום. המשטרה מסרה: "יש להישמע להוראות השוטרים המוצבים בחסימות ולהשתמש בדרכים חלופיות.  ניתן להסתייע באפליקציית waze".
במקביל, מחר, ה-8.12, בשעות הבוקר, תיערך הלוויתו של רס״ר (במיל׳) גל מאיר איזנקוט ז״ל, בבית העלמין הצבאי בפינסקר בהרצליה. שינויים בהסדרי תנועה וחניה: בשל מסע הלוויה, יהיה רחוב פינסקר, מרחוב ז׳בוטינסקי ועד רחוב בצלאל, סגור למעבר כלי רכב, החל משעה 7:00 בבוקר. כמו כן, תהיה סגורה היציאה מרחוב אבן עזרא לכיוון רחוב פינסקר.
תושבים שרכביהם חונים בציר זה ובחניון בית העלמין, מתבקשים להזיז את ריכבם עד שעה 6:00, אחרת ייגררו. ייתכנו שינויים נוספים בהסדרי התנועה ברחובות הסמוכים לבית העלמין, בהתאם להנחיות הבטחון. הרחובות ייפתחו לתנועה עם סיום הלוויה. קולות ירי של מטחי כבוד נשמעים במהלך הלוויה הצבאית.
בשל השינויים בהסדרי התנועה, רכיבת האופניים להזדהות עם משפחות החטופים שתוכננה למחר - לא תתקיים כמתוכנן. צפויים עומסי תנועה באזור. העיר הרצליה מרכינה ראשה ומשתתפת בצער המשפחה. יהי זכרו ברוך.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    תמשיכו לשקר משתמטים כולם באתר שלכם. (ל"ת)
    רונינ 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    אף בן של חכ חרדי לא בסכנה
    רונינ 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם לא בניו של נתניהו, לעומת זאת ישראל החילונית תורמת את חלקה בשכול ובלוחמים.
    סגור
  • 3.
    הפגנה מיותרת. אתם רק גורמים נזק לחטופים
    קצין בכיר 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם פוגעים בכוח הממשלה, מחזקים את החמאס ופוגעים בסיכויי החטופים לחזור ובחייהם בשבי. לא יכולים לשבת בבית ? צאו והפגינו בעד הממשלה וחזקו אותה. זו הדרך היחידה לשמור על חיי החייחים והחטופים !
    סגור
  • 2.
    מות בן שגל אסינקורט
    חיים בן יהודה 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כואב מאד על מות בן של איש חשוב בן של ראש מטה כללי של צ.ה.ל.אך כואב גם על מותם של כל הנופלים בצ.ה.ל. שחלק מהם באים משפחות פשוטות לא ידועות זה גם משוב וכואב
    סגור
  • 1.
    הפגנה
    דןד 12/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    על מה ההפגנה? שמאלנים לוכלכים, מה קרה הפועל הפסידה??? מזרחי ריב, לא למדתם כלום
    סגור