רכב

מהפכה ברכבי טויוטה: זו מערכת הטעינה החדשה שיקבלו הנהגים

אלקטריאון חותמת על הסכם עם ענקיות הרכב הבינלאומיות TOYOTA ו-DENSO, לשילוב של מערכת הטעינה האלחוטית באופן אינטגרלי ברכבים חדשים וברכבים קיימים. מנכ"ל אלקטריאון: "בחירה בטכנולוגיית הטעינה האלחוטית של אלקטריאון היא הבעת אמון"
מערכת ice | 
טויוטה בוחרת אלקטריאון (צילום יחצ)
לאחר שחתמה על מזכר הבנות אסטרטגי במרץ האחרון יחד עם שתיים מהחברות המובילות והמוערכות ביותר בתעשיית הרכב העולמית, יצרנית הרכב היפנית טויוטה, והיצרנית (Tier 1) הגלובלית של חלקי רכב דנסו אלקטריאון הודיעה היום (שלישי), כי חתמה על הסכם מחייב מול טויוטה ודנסו.
במסגרת ההסכם מתכוונים הצדדים להביא לידי ביטוי את יתרונותיהם ויכולותיהם המוכחות, על בסיס מערכת הטעינה האלחוטית שפיתחה אלקטריאון והקניין הרוחני המשותף של 3 החברות, להביא לפיתוחה של טכנולוגיית טעינה אלחוטית לרכבים פרטיים קיימים וחדשים. כחלק מהפיתוח המשותף, הצדדים יתאימו ויוסיפו לפתח את הפתרון הטכנולוגי הקיים של אלקטריאון, לשימוש בשוק הרכבים הפרטיים, במטרה לקדם פתרונות טעינה אלחוטיים  ולאפשר את האימוץ של הטכנולוגיה החדשה בכל רחבי העולם.

כחלק משיתוף הפעולה, דנסו וטויוטה מביאות עימן הכרות מעמיקה עם שוק הרכב והסטנדרטים הגבוהים הנהוגים בו, אמינות בעיצוב ובתכנון, לרבות בהיבטים של אינטגרציה של חלקי רכב עם רכבים מסוגים שונים, ויכולות מוכחות ומובילות שוק בכל הנוגע לייצור בסדר גודל המוני. יתרונות אלה של טויוטה ודנסו מתמזגים באופן טבעי וסינרגטי עם הטכנולוגיה המוכחת ופורצת הדרך שפיתחה אלקטריאון, שהינה בולטת וייחודית בשל יכולת הטעינה האלחוטית הדינאמית שבה.
ההסכם, אשר נכנס לתוקפו עם החתימה יהיה בתוקף למשך כשנתיים, וכולל את הסכמת הצדדים לפתח ערכת טעינה אלחוטית המיועדת להתקנה פשוטה על רכבים קיימים וכן מערכת טעינה אלחוטית שתשולב באופן אינטגרלי, Built-in, ברכבים חדשים. השותפות  יהיו בעלים משותפים של הקניין הרוחני שייווצר כתוצאה מהפיתוח של המערכת החדשה. כמו כן, הצדדים הסכימו לחלוק בתמלוגים הנובעים מהשימוש בקניין הרוחני האמור. השותפות  אף התחייבו לפעול ביחד בוועדות התקינה ברחבי העולם, כדי לעצב סטנדרטים עולמיים.
בנוסף, שלוש השותפות מתכננות להיכנס בהסכם נוסף בדבר השימוש העתידי בטכנולוגיה החדשה , אשר יסדיר, בין היתר,  את ההיבטים הנוגעים למתן רישיון שימוש בקניין הרוחני הקודם של אלקטריאון, ובו יקבעו מנגנונים לשיתוף ולקבלת רישיון שימוש בקניין רוחני חדש שייווצר באופן עצמאי על ידי כל אחת מהחברות. בנוסף הסכימו שלוש החברות לבחון ולהציג את יכולות המערכת החדשה בשתי הדגמות, שיערכו ברחבי אירופה, ארצות הברית, ישראל או יפן. הדגמות אלה יהוו נדבך חשוב בתהליך הפיתוח של המערכת החדשה.
אורן עזר מנכ"ל אלקטריאון: "אנו גאים על שיתוף הפעולה עם ענקיות הרכב המובילות בעולם, טויוטה ודנסו. בחירה בטכנולוגיית הטעינה האלחוטית של אלקטריאון היא הבעת אמון עצומה בחשיבות וביתרון של טכנולוגיה שלנו. החזון של אלקטריאון הוא לוודא שהמעבר לתחבורה חשמלית יעשה באופן האופטימלי ביותר שיוביל לניטרליות פחמן. עם שותפות כאלה - השמים הם הגבול"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה