קריירה ולימודים

ביטוח לאומי בבשורה חשובה: זה מה שיקרה ב-29.2

יש סיוע, אבל רק לעוד כמה ימים: המענק שמשולם עבור מבוגרים מגיל 18 ומעלה בסך של 200 שקל ליום, ועבור ילד (עד גיל 18) – 100 שקל ליום ממשיך עד סוף חודש פברואר למפונים
מערכת ice |  2
מענקים מביטוח לאומי (צילום shutterstock, unsplash)
בדקו, אולי גם לכם מגיע. מענק האכלוס הזה עדיין קיים ואולי לא ידעתם. ביטוח הלאומי העביר עד כה לעשרות אלפי תושבים מענקי אכלוס בהיקף של 800 מיליון שקל עבור שלוש תקופות שאושרו בחקיקה והן ממועד הפינוי ועד ה-10 לדצמבר 2023, שילם פעימה אחת נוספת שכבר נכנסה לחשבון הבנק. אבל בעוד 6 ימים תושלם הפעימה האחרונה.
כזכור, חוק מענקי האכלוס עבר בממשלה ונועד לתושבי הצפון והדרום שהתפנו באופן עצמאי למקום לינה שאינו במימון המדינה, בהתאם לתאריך הפינוי של כל יישוב. המענק משולם עבור מבוגר (מגיל 18 ומעלה) בסך של 200 שקל ליום, ועבור ילד (עד גיל 18) – 100 שקל ליום.

בביטוח הלאומי מעריכים כי עבור ארבעה התקופות הללו וסיום תשלומי שנת 2023 – הסכום המוערך שיועבר למפונים יהיה כמיליארד שקל, כשכל אחד יכול להגיע לכ-4,000 שקל בסך הכל. לאחרונה הוחלט בממשלה כי הזכאות למענקי האכלוס יוארכו עד ה-29/2/24.
לצד זאת בביטוח הלאומי מבקשים לחדד לציבור כי אם ישנם חיילים או משרתי מילואים שיצאו לחופשה  – גם לזמן קצר, ומתגוררים ביישובים שפונו, הם יוכלו לדווח על ימים אלה ולקבל מענקי אכלוס עבור הזמן בו לא שהו במסגרת שירותם בצה"ל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כסיפה (ל"ת)
    נאשד 02/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חחחחח
    פטריוט לשעבר 02/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק שבצפון או בדרום אף אחד לא הולך לחזור לשום בית, יש מלחמה עצימה בצפון, והם מדברים על הפסקת תשלומים, והממשלה ישנה על האף. איך מפסיקים את העזרה מהמדינה ומפקירים שוב, עוד פעם הפקרה ואחרכך זה יקרה עוד הפעם גם. כי זה פשוט המצב, תנו את הצפון לנסראללה אם אתם הולכים להפקיר אותנו שוב לפחות לא תצטרכו לשלם לנו שוב וגם אז להפסיק באמצע. אני בחרתי בממשלת ימין לא בממשלת להפסיק באמצע.
    סגור