קריירה ולימודים

האם תודח המרצה באוניברסיטה שהכחישה את אירועי השביעי באוקטובר?

הכנסת תתכנס לדון בדרישה להדיח לצמיתות את המרצה מהאוניברסיטה העברית שהכחישה את הטבח והאונס שאירעו בשבעה באוקטובר. ח"כ קטי שטרית: "מדברת רעה על מדינת ישראל בעולם, בזמן שהיא מקבלת משכורת ממוסד אקדמי שמתוקצב על ידי המדינה באין מפריע"
דוד זולדן | 
תומכי חמאס נעצרים-אילוסטרציה (צילום freepik, shutterstock)
מחר (יום ג׳), ועדת החינוך של הכנסת בהובלתה של מ״מ מקום יו״ר הועדה, ח״כ קטי שטרית (הליכוד) תתכנס לדון בדרישה להדיח לצמיתות את המרצה מהאוניברסיטה העברית שהכחישה את הטבח והאונס שאירעו בשבעה באוקטובר
פרופסור נדירה שלהוב-קיבורקיאן מוכרת בשל התבטאויותיה הקשות נגד מדינת ישראל וחיילי צה״ל במגמתיות לאורך השנים. לאחרונה התבטאה בחריפות לאחר שהכחישה את הטבח והאונס שאירעו בשבעה באוקטובר וטענה כי: "הם ישתמשו בכל שקר, הם התחילו בתינוקות, הם המשיכו באונס. הם ימשיכו עם מיליון שקרים אחרים כל יום".
 
כמו כן, הוסיפה להתבטא נגד יהודים: ״הם צריכים להיות מפוחדים והם צריכים לפחד, כי פושעים תמיד מפחדים״. תחילה, האוניברסיטה העברית בחרה להשעות את הפרופסור מתפקידה, אולם בעקבות לחצים החליטה לחזור בה ולהחזירה לתפקידה.
לפיכך, חברי הכנסת קטי שטרית, מיכל וולדיגר, גלית דיסטל-אטבריאן, לימור סון הר-מלך, יבגני סובה ועמית הלוי דרשו את התכנסותה המיידית של ועדת החינוך של הכנסת, לתבוע תשובות מהאוניברסיטה העברית שמתוקצבת על ידי מדינת ישראל ולנקוט בהדחתה באופן מיידי ולצמיתות.
זאת, תוך אמירה ברורה כנגד מוסדות אקדמיים שנותנים רוח גבית למרצים, אשר פוגעים בשמה הטוב של חיילי צה״ל, מדינת ישראל וביתר שאת, מכחישים בפומבי את הטבח והאונס שאירעו בשבעה באוקטובר.
 
ח״כ קטי שטרית (הליכוד): ״מרצה במדינת ישראל ברוב חוצפתה ובתעוזה שאין שנייה לה מכחישה את הטבח הנורא, את האונס, את הרצח, את הפגיעות והתקיפות חסרות האנושיות - מדברת רעה על מדינת ישראל בעולם, בזמן שהיא מקבלת משכורת ממוסד אקדמי שמתוקצב על ידי המדינה באין מפריע".
שטרית מציינת עוד כי: "לאורך שנים באופן מגמתי בוחרת פרופסור נדירה לפגוע בשמם הטוב של חיילי צה״ל ומדינת ישראל, בעיקר בעת בה אנו מנהלים מלחמת תודעה מול אויב רע ואכזר, הן בשדה הקרב והן בתקשורת העולמית. זימנתי את הפרופסור מחר לדיון לחזור בה בפומבי מכל טענותיה על ההכחשות הבוטות בדבר הטבח והאונס, ולחזור בה מההאשמות וההשמצות נגד חיילי צה"ל האדירים והגיבורים שמחרפים נפשם ונגד פגיעה בשמה הטוב של מדינת ישראל״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה