קריירה ולימודים

הבכיר לשעבר באגף התקציבים באוצר - ימונה למנכ"ל האוניברסיטה הפתוחה

מאיר בינג, שכיהן כמנכ"ל המשרד לשיוויון חברתי, מונה למנהלה של האוניברסיטה הפתוחה ויחליף בתפקיד את רות שהם. בעבר שימש משנה למנכ"ל החברה למתנ"סים, ובאמתחתו תואר שני בכלכלה מהאוניברסיטה העברית. פרופ' ליאו קורי: "יוביל את הארגון להמשך הצלחות למען החברה הישראלית"
מערכת ice | 
האוניברסיטה הפתוחה (צילום גדעון מרקוביץ)
מאיר בינג, לשעבר מנכ"ל המשרד לשוויון חברתי, מונה למנכ"ל האוניברסיטה הפתוחה. מאיר בינג כיהן בשורה של תפקידים בכירים בעבר: סמנכ"ל כספים של האוניברסיטה העברית בירושלים, משנה למנכ"ל החברה למתנ"סים, סגן הממונה על התקציבים - אגף התקציבים, משרד האוצר.
מאיר בינג מחליף בתפקיד מנכ"ל האוניברסיטה הפתוחה את רות שהם, המנכ"לית היוצאת. לבינג הישגים בולטים וחשובים בכל המסגרות בהן פעל, הן במגזר הממשלתי וציבורי והן במגזר האקדמי. לדברי האוניברסיטה, המוטיבציה האישית שהביאה אותו להצגת מועמדות ולתפקיד מנכ"ל האוניברסיטה הפתוחה נובעת מתחושת מחויבות ארוכת שנים ליעדים חברתיים, ושאותם קידם בעצמו בין היתר כמנכ"ל המשרד לשיוויון חברתי.

מאיר בינג (צילום: יוחאי צוברי)
מאיר בינג הינו בוגר תואר ראשון במדעי המחשב ובמתמטיקה באוניברסיטה העברית בירושלים, ובעל שני תארים שניים: תואר שני מחקרי במדעי המחשב ותואר שני בכלכלה, גם הם מהאוניברסיטה העבריתהוועד המנהל של האוניברסיטה ופרופ' ליאו קורי, נשיא האוניברסיטה הפתוחה, מברכים על בחירתו של מאיר בינג, ומאחלים לו הצלחה בתפקיד האתגרי שעומד בפניו.
 
פרופ' ליאו קורי אמר: "אני סמוך ובטוח שהצטרפותו של מאיר בינג להנהגת האוניברסיטה הפתוחה תוביל את הארגון להמשך הצלחות ולקיום תפקידה החיוני למען החברה הישראלית על כל גווניה ומרכיביה". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה