קריירה ולימודים

רוצים מענקים? ביטוח לאומי מסביר למה להגיש מסמכים רפואיים

בביטוח לאומי פרסמו הודעה לפיה: "אנחנו מבינים את הקושי, אך אנחנו מחויבים על פי חוק לבקש מסמכים רפואיים כדי לתת לכל אחד את מעטפת הזכויות המתאימה לו כי כל אדם, ההשפעה והפגיעה שנותרה לו בעקבות הטרור"
מערכת ice | 
ביטוח לאומי (צילום shutterstock, Magma Images)
לא מעט פעמים נשמעה לאחרונה השאלה: "אני לא מבין, אם הייתי בפיגוע טרור למה מבקשים ממני מסמכים רפואיים?". אבל על פי הביטוח הלאומי, התשובה הקצרה לכך היא שהחוק קבע את זה.
בביטוח לאומי פרסמו הודעה לפיה: "אנחנו מבינים את הקושי, אך אנחנו מחויבים על פי חוק לבקש מסמכים רפואיים כדי לתת לכל אחד את מעטפת הזכויות המתאימה לו כי כל אדם, ההשפעה והפגיעה שנותרה לו בעקבות הטרור". 
 
עוד הסבירו: "מתוך 65 אלף נפגעי איבה כל אחד הוא עולם ומלואו, והנזק שנותר שונה מאדם לאדם. מי שנפגע בנפש בעקבות האסון לא בהכרח נפגע פיזית, ויש כאלו שנפגעו גם וגם, וכל אחד נפגע ברמה שונה.  כדי לתת לכל אחד את המעטפת המתאימה לו, חייבים לבחון על בסיס מסמכים רפואיים".
כדי להקל על התהליך, כיום בבטח"ל מקבלים מסמכים מכל גורם מטפל ובלבד שהמסמך יהיה מפורט וניתן יהיה לקבוע על פיו נכות. לשם ההשוואה לפני ה-7.10 היה צריך מסמכים מרופא על כל פגיעה. "כשחושבים על זה, מסמכים רפואיים נדרשים כמעט בכל תחום בחיים שלנו, אפילו כשאנחנו עושים מנוי לחדר כושר. הביטוח הלאומי ימשיך לפעול ברגישות המקסימלית, אך כדי לתת את הסיוע הטוב ביותר אנחנו נדרשים לבקש מסמכים רפואיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה