קריירה ולימודים

עדן גולן מסרבת לתפקיד: זה הג'וב הנוצץ עליו ויתרה

הזמרת אומרת לא לשר ישראל כץ והצעתו שתשמש בתפקיד הסברתי. גורמים מסביבתה הקרובה הסבירו: "עדן מקבלת הצעות רבות מגופים שונים, וכרגע ההתמקדות שלה היא במוזיקה ובקריירה שלה"
מערכת ice | 
עדן גולן (צילום אינסטגרם/ golaneden)
לפני מעט יותר משבוע, רק אחרי שעדן גולן סיימה במקום החמישי בגמר האירוויזיון במאלמו שבדיה, שר החוץ ישראל כץ שיתף כי מעוניין לצרפה לנבחרת שליחי ההסברה מטעם המדינה אותה מגבש משרד החוץ בתקופה האחרונה. כץ אף היה מעוניין להציע לגולן לשמש כשגרירת הסברה מיוחדת באירופה. אלא, שנראה שזה לא יקרה.
על פי פרסום של רן בוקר היום [שלישי], גורמים מסביבתה הקרובה הסבירו: "עדן מקבלת הצעות רבות מגופים שונים, וכרגע ההתמקדות שלה היא במוזיקה ובקריירה שלה". יש להזכיר כי היא קיבלה את הצעת מטה החטופים להגיע להופיע בעצרת.
יש לציין כי במסגרת התפקיד, הייתה אמורה גולן אם הייתה מקבלת אותו, לייצג את ישראל באירועי תרבות, באוניברסיטאות ברחבי היבשת וכן מול הקהילות היהודיות הרבות. כץ הביע את הערכתו לעדן וטען כי בהלך אירועי התחרות הביעה בצורה מובהקת את אהבתה למולדת, ויחד עם כישרונה הרב הצליחה לזכות באהדתם של אירופאים רבים. הצעה זו מגיעה לאחר שבמהלך אירועי התחרות נאלצה גולן להתמודד עם מצבים מאתגרים רבים על רקע המלחמה המתמשכת בעזה.

כזכור, הקשיים החלו עוד בטרם החלה התחרות באופן רשמי ונמשכו גם במהלכה. בעקבות פסילתו של האיגוד האירופי את מילותיו המקוריות של השיר שנבחר נאלצה גולן להקליטו מחדש. בהמשך, הנציגה הישראלית גם חטפה קריאות בוז במהלך ביצועי שירה על הבמה במאלמו וכמובן נאלצה להתמודד עם השאלה הפרובוקטיבית של העיתונאי הפולני עליה בחרה לענות ברהיטות על אך שלא הייתה מוכרחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה