קריירה ולימודים
זוכת רוקדים עם כוכבים קטפה קמפיין יוקרתי: תרוויח רבע מיליון שקל
ג'וליה שחר קטפה קמפיין יוקרתי ליולייק (ULIKE) - המותג המוביל בעולם בתחום הסרת השיער הביתית, שתשמש כשגרירה של המותג, שעולה בקמפיין חדש בהיקף של 2 מיליון שקל
יולייק (ULIKE) - המותג המוביל בעולם בתחום הסרת השיער הביתית, יוצא בקמפיין ראשון בישראל בהיקף של כ-2 מיליון שקל ומגייס את הרקדנית וזוכת "רוקדים עם כוכבים", שמשתתפת כמובן גם בעונה הנוכחית, ג'וליה שחר, לשמש כשגרירה של המותג לקידום המותג. שחר תרוויח 250 אלף שקל עבור הקמפיין.
שחר תשמש כשגרירה של המותג בכלל, ומכשיר הדגל AIR10 בפרט. המכשיר החדש המתהדר בפטנט רשום - אפקט הקירור למינוס 5.1 מעלות. אגב, שגרירת המותג בח"ול היא לא אחרת מאשר קים קרדשיאן.
מדובר במהלך אסטרטגי-שיווקי רחב היקף, הכולל קמפיין ברשתות החברתיות והדיגיטל. מדובר בקטגוריה הצומחת ביותר בעולם ובמותג המציג מכירות של למעלה מ-2 מיליון מוצרים בשנה, ומראה צמיחה שנתית דו ספרתית של כ-70%.
אביטל זמיר, סמנכ״לית פיתוח עסקי של יולייק ישראל, מסר: ״הבחירה ביוליה הינה חיבור טבעי בין שפת הגוף לרעיון הקמפיין: הסרת שיער ביתית היא לא רק פונקציה, אלא חלק מתנועה של ביטוי עצמי, ביטחון וחופש אישי "אנו מצפים להוות גורם מוביל בשוק הישראלי בתוך שנתיים וזאת בזכות הערך המוסף המובהק שהמותג מציג".
ג'וליה שחר היא רקדנית וכוריאוגרפית בינלאומית, מנצחת עונת 'רוקדים עם כוכבים' 2024, יחד עם השחקן דור הררי. בעונה הנוכחית היא לוקחת חלק פעיל גם כמתמודדת, כשהיא רוקדת עם בן זיני וידועה בנחישות הגבוהה ובמסירות להצלחה.
עוד ב-
מעבר לרחבת הריקודים, בן זוגה, יוגב מלכה, זוכה 'נינג'ה ישראל', מלווה אותה הן על הבמה והן בחיים האישיים והשניים מהווים צמד מעורר השראה של מקצועיות, אהבה וערכים משותפים. השניים מתכוננים לחתונה שמתוכננת לחודש ספטמבר הקרוב.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.מעולהעוז 07/2025/14הגב לתגובה זו0 0הגיע הזמן היא מעולהסגור



